Avnet Memec מתחילה להפיץ את מוצרי Renesas Electronics באזור אירופה והמזה"ת

8 דצמבר, 2010

ההסכם נחתם בעקבות ארגון מחדש של מערך השיווק וההפצה לאחר עסקת המיזוג בין חברת Renesas Technology לבין חברת NEC Electronics

אלקטרוניקה הייטק אבנטחברת Avnet Memec, הנמצאת בבעלות אבנט העולמית, חתמה על חוזה הפצה כלל-אירופאי עם חברת Renesas Electronics. ההסכם נחתם בעקבות ארגון מחדש של מערך השיווק וההפצה לאחר עסקת המיזוג בין חברת Renesas Technology לבין חברת NEC Electronics. בהתאם להסכם, Avnet Memec תפיץ את כל מוצרי המיקרו-בקרים, מערכות על שבב (SoC) רכיבים אנלוגיים ורכיבי הספק באזור אירופה, המזרח התיכון ואפריקה, של החברה המאוחדת.

חברת Avnet שימשה כמפיצה של NEC Electronics יותר מ-25 שנה. חברת Avnet Memec  הוקמה בשנת 2005 ומשמשת כיחידה עסקית של חברת ההפצה הגלובלית Avnet, המתמקדת בהפצת חצאי מוליכים באזור אירופה, המזרח התיכון ואפריקה. הנהלת החברה פועלת ממינכן גרמניה והיא מעסיקה כ-250 עובדים. בשנת 2009 הסתכמו מכירותיה בכ-190 מיליון אירו.

מנכ"ל אבנט ישראל, דני קורן, מעריך שלעיסקה לא תהיה השפעה על השוק הישראלי. חברת אבנט פועלת בתחום הפצת השבבים באירופה באמצעות שתי חברות בנות: Memec ו-Silica. עד למיזוג בין Renesas לבין NEC Electronics, הפיצה Memec את NEC, ואילו Silica הפיצה את Renesas. "מבחינת הלקוחות משמעות הדבר שכעת Memec מפיצה את כל מוצרי החברה המאוחדת, כולל אלה שהיו מוצרי NEC", אמר.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , נציגויות , רכיבים , שיווק והפצה