טאואר ו-Agilent פיתחו ערכת פיתוח לשבבי SiGe מהירי תדר

12 ינואר, 2011

הערכה מיועדת לפיתוח שבבים העובדים בתדר גבוה עבור רשתות אופטיות, מערכות מכ"ם ממונעות, רשתות Wi-Fi בתדר של 60GHz, ואבזרי קצה אלחוטיים. היא מבוססת על שילוב של ספריות הרכיבים של טאואר בתוך תוכנת ADS של Agilent Technologies

חברת טאואר-ג'אז (TowerJazz) ממגדל העמק הכריזה על ערכת פיתוח לשבבים הפועלים בתדרים מהירים ומיוצרים בתהליך SiGe  בגיאומטריית 0.18 מיקרון של טאואר.

הערכה מיועדת לפיתוח שבבים העובדים בתדר גבוה עבור רשתות אופטיות, מערכות מכ"ם ממונעות, רשתות Wi-Fi בתדר של 60GHz, ואבזרי קצה אלחוטיים. היא  מבוססת על שילוב של ספריות הרכיבים הפסיביים הקיימות של טאואר בתוך תוכנת Advanced Design System 2009U1 של חברת Agilent Technologies.

הפיתרון תוכנן ביחד עם ארגון EEsof EDA של Agilent. הוא כולל קיטים לפיתוח שבבי SiGe העובדים בתדרים של עד 200GHz, ספריות לתכנון מגברי הספק (PADL) עבור יישומים ניידים כמו טלפונים סלולריים ואבזרי Wi-Fi. טאואר מסרה שמטרת הפרוייקט היא לסייע ללקוחות לקצר את זמן היציאה לשוק באמצעות אספקת סביבת פיתוח מלאה לרכיבי מיקרוגל משולבים (MMIC) ולמגברי הספק (PA).

אלקטרוניקה והייטק ערכת פיתוחהלקוחות ביקשו

כך למשל, מודול PADL בערכה מספק תהליך פיתוח שלם של מגבר ההספק, משלב השרטוט הסכימטי לתוכנית ייצור מלאה, כולל איפיון על-פני מתחי DC, טמפרטורות, ואותות קטנים וגדולים.

בסיום שלב התכנון, המערכת מספקת סימולציה מלאה והשוואתה לדרישות הקיימות בשוק.

מרק פיירפוינט, מנהל מוצרי EEsof EDA ב-Agilent, אמר שהעבודה עם טאואר-ג'אז היתה מענה ישיר לבקשות מפורשות של לקוחות משותפים של שתי החברות. "הם ביקשו לקבל תהליך פיתוח מהיר ויעיל לרכיבי RFIC זולים", אמר.

תוכנת ADS נחשבת לאחת מתוכנות התכנון המובילות לפיתוח רכיבי RF, מיקרוגל ולבקרת שלמות אות (Signal Integrity). התוכנה כוללת את טכנולוגיות X-parameters וסימולציית 3D EM, המשמשות כיום בתעשיית התקשורת האלחוטית ובתעשיות התעופה והביטחון.

למידע נוסף: www.agilent.com/find/eesof-ads

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: Test & Measurments , חדשות , ציוד בדיקה , תוכנה ותכנון אלקטרוני