המוצרים המודולריים של Agilent זכו בפרס Frost & Sullivan

6 פברואר, 2011

חברת Agilent הכריזה על קו המוצרים המודולריים לפני פחות מחצי שנה בלבד. למעשה, מדובר ברעיון שיצר פרדיגמה חדשה בתחום הצב"ד, ומאפשר ללקוחות להרכיב מערכי בדיקה בהתאם לצרכיהם המשתנים

"הפרס מהווה הוכחה לכך שהרעיון המודולרי שלנו זוכה להכרה בשוק", אמר נשיא קבוצת המדידות האלקטרוניות ב-Agilent, רון נרססיאן

חברת Frost & Sullivan החליטה להעניק השנה את פרס שיפור הערך ללקוח בתחום הצב"ד למוצרים המודולריים של Agilent Technologies עבור מודולים תואמי PXI ו-AXIe של החברה. "הפרס מהווה הכרה בחברה, אשר הוכיחה מצוינות ביישום אסטרטגיות היוצרות ערך עבור לקוחותיה, ומספקת יותר מאשר שירות לקוחות טוב גרידא", אמר ויג'יי מת'יו, אנליסט המחקר של Frost & Sullivan.

חברת Agilent הכריזה על קו המוצרים המודולריים לפני פחות מחצי שנה בלבד. למעשה, מדובר ברעיון שיצר פרדיגמה חדשה בתחום הצב"ד, ומאפשר ללקוחות להרכיב מערכי בדיקה בהתאם לצרכים המשתנים. "הפרס מהווה הוכחה לכך שהרעיון המודולרי שלנו זוכה להכרה בשוק בעת שאנו ממשיכים בהרחבת ההיצע המודולרי שלנו", אמר נשיא קבוצת המדידות האלקטרוניות ב-Agilent, רון נרססיאן.

PXI ו-AXIe

פלטפורמת PXI היא פלטפורמה מודולרית, ליישומי מדידה ומיכון עתירי ביצועים. היא מאפשרת בחירה במודולי 3U או 6U של ספקים מרובים ולשלבם במערכת PXI יחידה. ה-PXI משתמש בטכנולוגיה מבוססת מחשב אישי וכפוף לדרישות PXI Systems Alliance. הפלטפורמה מבוססת על תקן CompactPCI ומספקת את יתרונות ארכיטקטורת PCI. היא מתאפיינת ביכולות משולבות של תזמון וסינכרון המשמשות לניתוב פנימי של שעוני סנכרון וגורמים מפעילים.

תקן AXIe מבוסס על AdvancedTCA וכולל הרחבות עבור מכשור ובדיקה. משימתו של קונסורציום AXIe היא לספק תקן פתוח לסביבה מלאה של רכיבים, מוצרים ומערכות עבור מכשור לשימוש כללי ובדיקות מוליכים למחצה. התקן נשען על תקני PXI, LXI ו-IVI ומספק יכולת מדרגיות גבוהה, ביצועים איכותיים ומענה לשלל פלטפורמות, כולל מדידות שולחניות,  מערכות rack-and-stack מודולריות ומערכות ATE.

להכרזה על על אסטרטגיית הצב"ד המודולרי של Agilent Technologies : אג'ילנט חשפה פלטפורמת מדידות מודולרית

הייטק צב"ג אג'ילנט

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: Test & Measurments , חדשות , ציוד בדיקה