Enterasys מרחיבה את פעילותה בישראל: מינתה את InnoVAD לנציגתה בארץ

16 פברואר, 2011

ההכרזה נעשתה לאחר תקופת הכנה של 6 חודשים, שבמהלכה הוכשר צוות טכני מקומי ונחתמו הסכמי שיתוף פעולה עם חברות אינטגרציה מקומיות כמו נטקום, בינת תקשורת, אואזיס, רוטל מקבוצת מר ו-Orad תקשורת. החברה נערכת להתמודדות על מכרזים בשווקים אנכיים כמו צבא, ביטחון, ממשל, רפואה ותשתיות

ההכרזה נעשתה לאחר תקופת הכנה של 6 חודשים, שבמהלכה הוכשר צוות טכני מקומי ונחתמו הסכמי שיתוף פעולה עם חברות אינטגרציה מקומיות כמו נטקום, בינת תקשורת, אואזיס, רוטל מקבוצת מר ו-Orad תקשורת

חברת Enterasys Networks הודיעה היום על החלטתה להרחיב את פעילותה בשוק הישראלי, ועל חתימת הסכם שיתוף פעולה עם חברת InnoVAD, אשר תשמש הנציגה הרשמית של Enterasys בישראל ותהיה אחראית על בניית השוק בארץ.

אלקטרוניקה והייטק תשתיות תקשורת
מימין לשמאל: פרנסיסקו גרסייה, יניב אלפי, חואניו מרטינז ולידיה גרסייה מרטינז, מנהלת שיווק דרום אירופה

חברת Enterasys פועלת מארצות הברית אולם נמצאת בבעלות סימנס תשתיות תקשורת ארגוניות (Siemens Enterprise Communications). היא משמשת ספקית בינלאומית של פתרונות תשתיות תקשורת ארגוניות: קוויות, אלחוטית, ופתרונות אבטחת רשת. חברת InnoVAD Solutions מספקת פתרונות תקשורת מלאים בתחומי אבטחת מידע ותקשורת.

מנכ"ל אינובאד, יניב אלפי, סיפר ל-Techtime שההכרזה נערכה לאחר היערכות רחבת היקף שנמשכה כשישה חודשים. "במהלך התקופה הזו חתמנו על הסכמי שיתוף פעולה עם שותפים עסקיים בישראל, כמו נטקום, בינת תקשורת, אואזיס, רוטל מקבוצת מר ו-Orad תקשורת.

"במקביל, העברנו לשותפים קורס מקצועי עם ג'ון ברייס שנימשך שבועיים, ושבו הוסמכו יותר מ-10 מהנדסים מטעם השותפים בטכנולוגיות של אנטראסיס. המטרה שלנו היא להכשיר את הקרקע לקראת הקמת סניף מקומי בקנה מידה מלא של אנטראסיס".

מה הם שוקי היעד של אנטראסיס בישראל?

אלפי: "אנחנו נכנסים לשווקים אנכיים מרכזיים. נתמודד על מכרזים ממשלתיים בתחומי הצבא והביטחון, כמו למשל עיר הבה"דים, על מכרזים בתחום התחבורה, מכרזים במוסדות כמו בתי חולים ועיריות ועל מכרזים בנושאי תשתיות האנרגיה. לאחרונה זכינו באמצעות השותפים העסקיים במכרזים להקמת רשתות התקשורת של הנתיב המהיר לתל-אביב, אצטדיון פתח תקווה, בית החולים פוריה ועוד. בתחום הביטחון יש לנו יתרון ייחודי, מכיוון שהחברה אמריקאית ועומדת בכל דרישות הסיוע הביטחוני".

מודל עסקי חדש

אלקטרוניקה והייטק
חואניו מרטינז: פעילות בפרופיל גבוה

מנהל תחום דרום אירופה בחברה והאחראי על הפעילות בישראל, חואניו מרטינז, אמר שלאחר 20 שנה שבהן החברה פועלת בישראל בפרופיל נמוך, היא החליטה לשנות את המודל העסקי בארץ כדי להרחיב את פעילותה כאן.

"אנחנו שואפים להיות מובילים בשוק הישראלי בתחום תשתיות התקשורת הארגוניות, כאשר היעד המרכזי שלנו הוא כניסה לארגונים שבהם יש לתשתית התקשורת חשיבות עסקית קריטית. נפעיל בארץ את מודל הפעולה הגלובלי שלנו, המבוסס על עבודה עם אינטגרטורים ועל מתן תמיכה טכנית 24×7 גם לאינטגרטורים וגם ללקוח הסופי".

פרנסיסקו גרסייה, המנהל הטכנולוגי של אנטראסיס לאזור דרום אירופה, אמר שהייחוד של החברה טמון בקשר ההדוק בין החומרה לתוכנה, ובמדיניות ניהול הרשת המיוחדת שפיתחה. "אנחנו מפתחים גם את תוכנות ניהול ואבטחת מערך התקשורת, וגם את המתגים ואבזרי החומרה. זה כולל רכיבי ASIC בעלי התאמה מיוחדת לטכנולוגיית הניהול שלנו".

הגנה גמישה

"לדעתנו, הגנה היקפית (Perimeter) על הרשת הארגונית כבר אינה מספקת מענה הולם לבעיות האבטחה כיום. פיתחנו טכנולוגיה לזיהוי וניהול כל המרכיבים המתחברים לרשת. המערכת יודעת לזהות כל כתובת IP, אם זה משתמש, או אבזר קצה כמו מצלמת IP, מכשור רפואי או מתקן אחר – ולהפעיל עליה את מדיניות ההרשאות הנכונה.

"בשיטה זו, למשל, אנחנו יכולים למנוע מהאקר להתחזות למצלמת IP כדי לחדור לרשת. המערכת כוללת יכולת ניהול אוטומטית המאפשרת לרשת להגיב מיידית לאיומים שהיא מזהה. מערכת זו מופעלת גם על כל תשתיות הענן המתחברות לרשת הארגונית, שכן מבחינתנו אין הבדל עקרוני בין תשתית מקומית לבין תשתית ענן".

עד כמה מערכת ניהול הרשת תואמת לחומרה של יצרניות מתחרות?

גרסייה: "אנחנו עובדים לפי תקנים תעשייתיים המבטיחים תאימות (Interoperability), ולכן גם מערך האבטחה וגם מערך הניהול שלנו עובדים על-גבי ציוד של חברות אחרות. אולם מכיוון שהחומרה שאנחנו מייצרים מותאמת במיוחד לתוכנות שלנו – המערכות יהיו יעילות ואמינות יותר כשהן יתבססו על שילוב של חומרה ותוכנה של אנטראסיס".

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , נציגויות , שיווק והפצה