ועידת ה-GPU של NVIDIA תתקיים בחודש הבא בישראל

12 אפריל, 2011

בהמשך לידיעה שהופיעה ב-Techtime על כוונתה של חברת NVIDIA לחפש חברה ישראלית לצורך רכישה, הודיעה היום החברה שהיא תקיים את הכנס העולמי השנתי שלה בתחום המעבדים הגרפיים במלון הילטון בתל-אביב, ב-30 במאי 2011

בכנס ישתתפו דייויד קירק, עמית NVIDIA והמדען הראשי של החברה בשנים 1997-2009 וכן ג'ף הרבסט, סמנכ"ל הפיתוח העסקי של NVIDIA

בהמשך לידיעה שהופיעה ב-Techtime על כוונתה של חברת NVIDIA לחפש חברה ישראלית לצורך רכישה, הודיעה היום החברה שהיא תקיים את הכנס העולמי השנתי שלה בתחום המעבדים הגרפיים במלון הילטון בתל-אביב, ב-30 במאי 2011.

חברת NVIDIA נחשבת למובילה עולמית בתחום טכנולוגיות המחשוב הוויזואלי, וממציאת המעבד הגרפי (Graphics Processing Unit). הכנס התקיים בקליפורניה בשנתיים האחרונות, וזכה לביקורות נלהבות על התמקדותו בסביבה העסקית (Ecosystem) העולמית המתהווה סביב ה-GPU. זו הפעם הראשונה שבה הכנס מתקיים מחוץ לגבולות ארה"ב.

Techtime NVIDIA Conference Israel
הדמיית התפתחות פטרייה, שיוצרה במעבד הגרפי Tesla של NVIDIA

"סצינת המחשוב והעיבוד הגרפי בישראל נמצאת בשיא תנופתה, ולכן כשחיפשנו מקום הולם מחוץ לארה"ב לקיים בו את כנס ה-GPU, הבחירה המתאימה ביותר היתה ישראל", אמר אלן טיקה, מנהל פיתוח עסקי ב-NVIDIA.

שותפויות אסטרטגיות

לארוע יגיעו בכירים מהנהלת NVIDIA ומומחי התעשייה, בהם: דייויד קירק, עמית NVIDIA והמדען הראשי של החברה בשנים 1997-2009. קירק פיתח את טכנולוגיות הגרפיקה לפלטפורמות הבידור הצרכניות הפופולריות ביותר בשוק. יגיע גם ג'ף הרבסט, סמנכ"ל פיתוח עסקי של NVIDIA, העוסק בפיתוח הסביבה העסקית של החברה, השקעות ושותפויות אסטרטגיות. בכנס ישתתף גם הגורו התעשייתי ג'ון פדי, מנהל חברת Jon Peddie Associates, שהיא אחת מחלוצות תחום הגרפיקה הממוחשבת.

חברת SagivTech הצטרפה ל-NVIDIA כשותפה בארגון האירוע. בכנס ייחשפו החידושים האחרונים בתחום המחשוב הוויזואלי, התפתחות המעבדים הגרפיים (GPU), מחקרים ויישומים חדשניים. בנוסף, יתקיים פנל בנושא השפעת טכנולוגיית ה-GPU על התעשייה, בהשתתפות אבי מנדלסון, ג'ון פדי, ומנכ"לי ובתי השקעות מובילים. הכנס ייפתח על-ידי יו"ר איגוד תעשיות ההייטק, אהרון מנקובסקי.

חברת NVIDIA שינתה את פני עולם המחשוב והאלקטרוניקה הצרכנית כאשר המציאה את ה-GPU ב-1999. לחברה יותר מ-1,800 פטנטים רשומים בעולם, לרבות כאלה המתייחסים למחשוב גרפי כאל טכנולוגיית מחשוב-על לצרכים מדעיים וטכנולוגיים.

חברת NVIDIA מיוצגת בישראל על-ידי חברת CRG.

למידע נוסף על כנס ה-GPU בישראל:

http://sagivtech.com/gpu-technology-summit.htm

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: כללי