התחרות מול סין גובה מחיר: סיסקו לקראת פיטורי 10 אלפים עובדים

12 יולי, 2011

דובר החברה אישר שהוחלט לקצץ מיליארד דולר בעלויות, ומסר שבתחילת אוגוסט החברה תדווח כיצד היא תקצץ בהוצאות ומה יהיה מספר העובדים שיפוטר

היו"ר ג'ון צ'יימברס מעוניין להשיג קיצוץ בהוצאות בהיקף של מיליארד דולר

פיטורים תקשורת סיסקו רשתותחברת סיסקו מתכננת לקצץ את כוח האדם ב-14% ולפטר כ-10,000 עובדים. כך פירסמה היום סוכנות רויטרס, על-פי מקורות בתוך החברה. הסוכנות מסרה שעד אוגוסט הקרוב יופטרו כ-7,000 עובדים. אתמול העריך האנליסט בריאן מרשל מחברת Gleacher & Co שסיסקו צפויה לפטר 5,000 עובדים, על –מנת לעמוד ביעד שקבע היו"ר ג'ון צ'יימברס, של קיצוץ בעלויות בהיקף של מיליארד דולר. דובר החברה אישר שהוחלט לקצץ מיליארד דולר בעלויות, ומסר שבתחילת אוגוסט החברה תדווח כיצד היא תקצץ בהוצאות ומה יהיה מספר העובדים שיפוטר.

המהלך הנוכחי בא חודשיים בלבד לאחר יציאת סיסקו מתחום מצלמות הווידאו המקוונות, ומאז שצ'יימברס שלח מייל לכל עובדי החברה ובה הוא התריע שמצבה אינו טוב. צ'יימברס כתב כיצד נפגש בשבועות האחרונים עם לקוחות החברה כדי לשמוע מהם את חוות דעתם על סיסקו, ובסופו הוא מגיע ללב העניין: "אנחנו מתמודדים עם אמת פשוטה: איכזבנו את המשקיעים ואנחנו מבלבלים את העובדים. איבדנו חלק מהאמון שהיה מרכיב חיוני בהצלחה של סיסקו – ואנחנו חייבים לזכות בו מחדש. השוק שלנו נמצא בתהליכי שינוי, וסיסקו נמצאת בתהליכי שינוי, וזה הזמן המתאים להגדיר את השינוי הזה לעצמנו וללקוחותינו".

בתעשייה העריכו רבים שהוא מתכוון לחברת חואוויי הסינית, אשר מתחרה כיום בסיסקו כמעט בכל השווקים שבהם היא פועלת, ומצליחה לספק מוצרים תחרותיים במחיר זול בהרבה.

 

 

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , כללי , תקשורת