א.י. אלקטרוניקה החלה לייצג את יצרניות הזיכרונות Eon ו-ProMOS

14 יולי, 2011

א.י. אלקטרוניקה מספקת שירותי רכש רכיבים, ייצור בהזמנה ושירותי שרשרת אספקה ובניית קיטים. מנכ"ל החברה, יניב רוד: "בתנאי התחרות הקשים כיום, הלקוחות זקוקים לנותן שירותים גמיש אשר יכול להתאים את עצמו לצורכיהם"

א.י. אלקטרוניקה מספקת שירותי רכש רכיבים, ייצור בהזמנה ושירותי שרשרת אספקה ובניית קיטים (Bill Of Materials) בתחום הרכיבים והמערכות האלקטרוניים

שיווק והפצה רכיבים אלקטרוניים EON PROMOSחברת א.י. אלקטרוניקה מרחיבה את היצע המוצרים שלה בתחום הזיכרונות, וקיבלה את ההפצה הרשמית בישראל של החברות הטיוואניות Eon Silicon Solutions ו-ProMOS Technologies.

חברת Eon Silicon Solutions מטייוואן היא חברת פאבלס המייצרת זיכרונות בלתי נדיפים אשר פיתחה טכנולוגיות וקניין רוחני בתחום ה-Flash. הרכיבים מתוצרתה מיועדים לשימוש בשוק המחשוב, התקשורת, הציוד התעשייתי והמוצרים הצרכניים. החברה מספקת מגוון גזול של זיכרונות NOR Flash, בהם: מוצרים לעבודה במתחי 1.8V ו-3V. זיכרונות מקביליים (ISA) וטוריים (SPI) בנפחים של 512Kbit-256Mbit.

חברת ProMOS Technologies מטייוואן הוקמה בשנת 1996 ומתמחה בייצור זיכרונות DRAM וזיכרונות SDRAM דלי-הספק. החברה מפעילה מתקן ייצור עצמו על-גבי פרוסות סיליקון בקוטר של 300 מ"מ. היא שותפה אסטרטגית של חברת Elpida Memory. שתי החברות פיתחו במשותף זיכרון 1Gb DDR3 הנחשב לאחד מהיעילים בתעשייה במונחי עלות-תועלת, ובשנת 2008 הכריזה ProMOS על גרסה חדשה של הזיכרון, בתהליך ייצור של 70 ננומטר. בימים אלה החברה מפתחת גרסה מעודכנת של הזיכרון בתהליך של 63 ננומטר.

חברת א.י. אלקטרוניקה פועלת בשוק הישראלי יותר מ-32 שנה ומספקת שירותי רכש רכיבים וייצור בהזמנה ומספקת שירותי שרשרת אספקה ובניית קיטים (Bill Of Materials) בתחום הרכיבים והמערכות האלקטרוניים.

לדברי מנכ"ל א.י. אלקטרוניקה, יניב רוד, הפעילויות של הפצת רכיבים, ניהול שרשרת אספקה ומתן שירותי ייצור, משלימות אחת את השנייה. "בתנאי התחרות הקשים כיום, הלקוחות זקוקים לנותן שירותים גמיש אשר יכול להתאים את עצמו לצורכיהם, ואנחנו בנויים לספק להן את המענה".

למידע נוסף: א.י. אלקטרוניקה

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , נציגויות , שיווק והפצה