Techtime פתח מדור חדש: טאבלט וסמארטפון

19 יולי, 2011

ניפתח מדור חדש לחידושים טכנולוגיים בנושאי טאבלט וסמארטפון. ניתן להגיע אל המדור באמצעות כניסה מיידית לקטגוריה הראשית טאבלט וסמארטפון בראש האתר במרכז, או באמצעות מנוע החיפוש הפנימי של האתר

טאבלט וסמארטפון טק-טיים Techtime Tablet Smartphone Techtime פתח מדור חדש המוקדש לכיסוי החידושים הטכנולוגיים בנושאי טאבלט וסמארטפון.

ניתן להגיע אל המדור באמצעות כניסה מיידית לקטגוריה הראשית טאבלט וסמארטפון בראש האתר במרכז, או באמצעות מנוע החיפוש הפנימי של האתר.

בשנה האחרונה מתחוללת רעידת אדמה עסקית וטכנולוגית בתעשיית ההייטק העולמית: הקטגוריות של טלפונים חכמים (סמארטפונים) ומחשבי לוח (טאבלטים) תפסו מקום מרכזי בבימת הייצור והפיתוח – ושינו סדרי עולם.

הרעב הצרכני לאבזרי המדיה החדשים כל כך עז, שהוא יצר מחסורים ברכיבים, האיץ תעשיות חדשות שכמעט ונשכחו, כמו תעשיית ייצור החיישנים, ריענן את תעשיית הצגים ונתן דחיפה נוספת להיקף השימוש באינטרנט ובהיקף תעבורת הנתונים בעולם.

מתוך הבנה שמדובר בתהליך בעל השלכות ארוכות טווח אשר משפיע על התעשייה ומחלקות הפיתוח, ולא רק על המכירות בחנויות הגאדג'טים, פתח Techtime מדור חדש המוקדש למכשירי טאבלט ומכשירי סמארטפון. המדור יעקוב אחר הזעזועים העיסקיים והשינויים הטכנולוגיים המתחוללים היום בעולם בעקבות חדירתם המהירה של שתי קטגוריות האבזרים המלהיבות.

אנו מאחלים לכם קריאה מהנה ומועילה. נשמח לקבל תגובות, המלצות ובקשות.

בברכה, צוות Techtime

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: כללי