הוט רוכשת את מירס ב-1.3 מיליארד שקל, ומשקיעה 550 מיליון שקל בהשבחת הרשת שלה

20 יולי, 2011

דירקטוריון הוט אישר אתמול שני מהלכים גדולים בהיקף של 1.85 מיליארד דולר, ועוד עיסקה להשבחת הרשת של מירס בהיקף של 250 מיליון דולר

פטריק דרהי מצליח סוף סוף למזג את הוט ומירס, מהלך שהודיע כבר לפני שנה שהוא מעוניין לבצע

אתמול אישר הדירקטוריון של חברת הוט (Hot) את עסקת הרכישה של חברת מירס. על-פי ההחלטה, הוט תשלם 1.3 מיליארד שקל לחברת Altice VII, המחזיקה באמצעות שרשור בכל מניות מירס. השלמת העיסקה תלויה באישור בעלי המניות של מירס, באישור הרגולטור בישראל ובאישור הבנקים אשר יעניקו להוט את המימון לביצועה. עם השלמתה, תהיה מירס חברה בת בבעלות מלאה של הוט.

שידרוג תשתיות

במקביל, נחתמה השבוע עסקת תשתית בין הוט לבין מירס לקישור 550 אתרים סלולריים של מירס למרכזי התקשורת של הוט באמצעות תשתית הכבלים של החברה. היקף העסקה נאמד בעד 250 מיליון שקל. תהליך הקישור צפוי להסתיים בשנת 2014. פרוייקט הקישור הוא תוצאה ישירה של זכייתה של מירס במכרז התדרים של משרד התקשורת להקמת רשת תקשורת סלולרית מהדור ה-3.9 (UMTS).

טלויזיה בכבלים מירס הוט סלולר תקשורת אופטית
מפת הפעילות של חברת אלטיס בשליטת דרהי

במהלך ישיבת הדירקטוריון אתמול, שבה אושרה העסקה, אושר גם פרוייקט גדול לשדרוג תשתית ההפצה של חברת הוט, בהיקף של כ-550 מיליון שקל. הפרוייקט יתבצע עד לשנת 2014 ובמהלכו תרכוש הוט שירותים וציוד תקשורת אופטית מתקדם, עבור רשת הפצת השידורים החדשה שהיא מקימה.

תאגיד Altice

כיום בעל השליטה בחברת הוט הוא פטריק דרהי, יהודי המתגורר בשווייץ ואשר מחזיק בכ-35% ממניות חברת Numricable, שהיא חברת הכבלים הגדולה בצרפת המספקת שירות לכ-9 מיליון בתי-אב. פטריק הוא בעל מניות מרכזי בחברת Altice, המחזיקה בחלק מהבעלות על חברות טלוויזיה בכבלים בבלגיה, שווייץ, לוקסמבור והאיים הקאריביים, וכאמור גם בחלק מהמניות של חברת מירס.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , כללי , תקשורת