Agilent הכריזה על בקר מודולרי ראשון משובץ AXIe

1 ספטמבר, 2011

בקר M9536A הוא הבקר המודולרי הראשון המשובץ AXIe. הבקר מתאים ליישומים הדורשים ביצועים גבוהים כגון RF/uW, מערכי ייצור לתקשורת אלחוטית, BERT, מכ"ם, מחקרי פיזיקה לאנרגיות גבוהות ובקרת פלזמה למחקרי היתוך

הבקר משתלב בקלות במערכות בדיקה היברידיות באמצעות USB ו-LAN

חברת Agilent Technologies הכריזה על הבקר/מחשב מדגם M9536A, שהוא הפתרון המודולרי הראשון משובץ AXIe. הבקר מותקן במודול מחוזק התופס חריץ יחיד, המאפשר בניית מערכות AXIe קומפקטיות.AXIe Agilent Technologies I/Oבאמצעות ממשקים מובנים בפאנל הקדמי, יכול הבקר החדש להשתלב בקלות במערכות בדיקה היברידיות באמצעות USB ו-LAN. המודול החדש מרחיב את ההיצע הנוכחי של Agilent, ומאפשר ללקוחות לבחור בין בקרים חיצוניים לבין בקרים משובצים, בהתאם לצורכי הבדיקות.

בקר M9536A מתאים ליישומים הדורשים ביצועים גבוהים כגון RF/uW, מערכי ייצור לתקשורת אלחוטית, BERT, מכ"ם, מחקרי פיזיקה לאנרגיות גבוהות ובקרת פלזמה למחקרי היתוך (Fusion). הוא מבוסס על מעבד מרובע-ליבות Intel Xeon L5518 הפועל במהירות של 2.13GHz,  זיכרון RAM בנפח של 8GB ודיסק Solid State בנפח של 160GB.

הוא מתוכנן ליישומי תוכנה הדורשים ביצועים גבוהים וניידות ומתאים לשימוש עם המודולים החדשים U4301A PCI Express Gen3 Analyzer , ה- M8190A 12 GSa/s Arbitrary Waveform Generator, וכן U4154A DDR Logic Analyzer.

הבקר M9536A תוכנן עבור מערכות  AXIe 1.0 ומאיץ את קצב העברת נתונים באמצעות PCIe Gen2 backplane ושימוש בטכנולוגיית  Hyper Threading של אינטל, להבטחת הביצועים הנדרשים ביישומי Multi Threaded. כדי לצמצם את זמן הגדרת מערך הבדיקה, המודול מוטען מלכתחילה במערכת ההפעלה חלונות ובספריית Agilent Technologies I/O.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: Test & Measurments , חדשות , ציוד בדיקה