רוטל תבצע שידרוג ברשת Hot ב-25 מיליון שקל

22 ספטמבר, 2011

היא תהיה אחראית על התכנון, רכישת הציוד והחומרים (למעט ציוד אופטי) ופעולות ההתקנה והתחזוקה. החוזה נעשה במסגרת פרוייקט שדרוד בהיקף כולל של 550 מיליון שקל, שנועד לחדש את התשתית האופטית של הוט ולהסתיים עד סוף 2014

התשלום הסופי ייקבע בהתאם למספר בתי-האב שיתחברו לרשת האופטיתROTAL

חברת רוטל נטוורקס (Rotal) הנמצאת בבעלות קבוצת ח.מר (86%), זכתה חתמה על הסכם לביצוע פרוייקט שדרוג רחב היקף של רשת התקשורת של חברת הוט (Hot). בין החברות נחתם הסכם מסגרת לביצוע עבודות השדרוג במתכונת של Turn-key מלא.

במסגרת זאת תבצע רוטל את התכנון, רכישת הציוד והחומרים למעט ציוד אופטי, ופעולות ההתקנה והתחזוקה. התשלום ייקבע לפי מספר בתי המנויים שהתחברו לתשתית הרשת האופטית של הוט, בנוסף לתשלום עבור עבודות תחזוקה ברשת. בשלב הראשון של הפרוייקט. תבצע תתחיל רוטל את תהליך השדרוג באזור גיאוגרפי מוגדר, בהיקף של כ-25 מיליון שקל.

העסקה היא חלק פרוייקט גדול לשדרוג תשתית ההפצה של חברת הוט, בהיקף של כ-550 מיליון שקל, שעליו החליט דירקטוריון החברה ביולי השנה. הפרוייקט יתבצע עד לשנת 2014 ובמהלכו תרכוש הוט שירותים וציוד תקשורת אופטית מתקדם עבור רשת הפצת השידורים החדשה שהיא מקימה.

לאחרונה זכתה גם חברת נקסטקום (Nextcom) בחוזה שדרוג במסגרת הפרוייקט, שיתבצע במתכונת של Turn-key וכולל תכנון, הקמה ותחזוקה. היא תשדרג את רשת התקשורת של הוט במספר איזורים ברחבי הארץ בהיקף של כ-36 מיליון שקל לארבע שנים.

 

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , כללי , תקשורת