OKI Semiconductor הופכת להיות Lapis Semiconductor

10 אוקטובר, 2011

בשנת 2008 רכשה ROHM את OKI Semiconductor כדי לספק קו משלים למוצרי ה-LSI וה-Logic LSI של החברה. "כעת הגיע השלב הבא של יישום הרכישה", מסרה ROHM

שלוש שנים לאחר שרכשה את חברת OKI Semiconductor מידי קבוצת OKI Electric Industry, הודיעה חברת ROHM Semiconductor שחברת OKI, הכוללת שתי חברות בנות ביפן וחברה בת בתאילנד, משנה את שמה ל-Lapis Semiconductor.

ROHM SEMICONDUCTORשינוי השם אינו מלווה בשינויים פרסונליים או בשינויים בפעילות העסקית של החברה. בשנת 2008 רכשה ROHM את OKI Semiconductor כדי לספק קו משלים למוצרי ה-LSI וה-Logic LSI של החברה. "כעת הגיע השלב הבא של יישום הרכישה", מסרה ROHM.

Lapis הוא שמה של אבן חן בגוון כחול עמוק, אשר משמשת גם כסמל לחדשנות רעיונית. במצרים העתיקה היא נחשבה לקמע בעל עוצמה גדולה, וברומא האמינו שהיא מעוררת תשוקה מינית. בימי הביניים סברו שהאבן שומרת על בריאות הגפיים ומשחררת את הנפש מטעויות, קנאה ופחד.

חברת ROHM Semiconductor מייצרת רכיבים אלקטרוניים דוגמת מעגלים מודפסים, דיודות, לדים, טרנזיסטורים, רזיסטורים, כבלי טנטלום, תצוגות, ורכיבים בהזמנת הלקוח. החברה מעסיקה כ-21,500 עובדים ומפעילה מתקני ייצור ביפן, קוריאה, מלזיה, תאילנד, הפיליפינים וסין. באירופה היא מעסיקה כ-173 מהנדסים במרכז פיתוח. בישראל החברה מיוצגת על-ידי 2Bpresent  בהנהלת דני חייקין.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: כללי