ARM תספק IP לתהליך 28 ננומטר החדש של חברת UMC

11 אוקטובר, 2011

UMC נחשבת לקבלנית ייצור השבבים הגדולה בעולם. תהליך הייצור החדש שלה, 28HPM, מותאים לתכנוני מערכות על שבב וצפוי להיכנס לייצור נסיוני במהלך 2012

תהליך gate-last 28HPM של UMC מספק את רמת הביצועים HKMG

חברת ARM חתמה על הסכם ארוך טווח עם יצרנית המוליכים למחצה הגדולה בעולם, UMC, המקנה ללקוחות UMC גישה אל פתרונות ה-IP הפיסיים החדשים, ARM Artisan, אשר אומתו לשימוש בתהליך 28HPM של UMC.

טכנולוגיית התהליך החדשה ביותר של 28 ננומטר מיועדת למגוון רחב של יישומים, ביניהם התקנים ניידים כמו מכשירים ניידים ואלחוטיים ויישומים ברמת ביצועים גבוהה כמו רשתות ביתיות דיגיטליות וקישוריות מהירה. שיתוף הפעולה רותם לשירותו את החוזקות של שתי החברות ועתיד לספק טכנולוגיה מצוינת ותמיכה מעולה ללקוחות שתי החברות.

"אנחנו שמחים מאוד ש-UMC בחרה ב-Artisan Physical IP של ARM עבור תהליך ה-28HPM שלה", אמר סיימון סיגרס, סגן נשיא בכיר ומנכ"ל החטיבה הפיסית של חברת ARM. "הרחבת הקשר בין ARM לבין UMC תאפשר להשיג ביצועים ממוטבים, חיסכון באנרגיה וצפיפות שבבים טובה יותר. הקשר הזה מרחיב את מחויבותה של ARM לספק פלטפורמות חדשות עבור תכנונים בצמתים מתקדמים".

טכנולוגיית התהליך gate-last 28HPM של UMC מספקת את רמת הביצועים הגבוהה והזליגה האולטרה-נמוכה של מבני HKMG וטומנת בחובה אפשרויות רבות למתכנני SoCs. תהליך 28HPM של UMC עתיד להיכנס לייצור ניסיוני באמצע 2012.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , כללי , סמיקונדקטורס , קניין רוחני