Lattice מינתה את פיניקס טכנולוגיות למפיצה בישראל, לצד טלסיס

27 אוקטובר, 2011

ההסכם נועד להכפיל את מאמץ המכירות בישראל, כדי למצות את הפוטנציאל בארץ בשווקים המרכזיים: תקשורת, ציוד תעשייתי והשוק הצבאי. בניזרי: "לאטיס המציאה את שוק רכיבי ה-FPGA ברמת הביניים. כיום אנחנו נכנסים גם לתחום מוצרי הצריכה והסמארטפונים עם רכיבים מיתכנתים העולים פחות מדולר ליחידה"

יוסי בניזרי לאטיס פיניקס טכנולוגיות טלסיסלהערכת לאטיס היא מחזיקה בכ-15%-10% משוק ה-FPGA הישראלי

חברת Lattice Semiconductor חתמה על הסכם הפצה בישראל עם חברת פיניקס טכנולוגיות. פיניקס תפעל במקביל לחברת טלסיס, המפיצה את לאטיס בישראל מאז החלה לפעול בארץ.

מנהל הפעילות של לאטיס בארץ, יוסי בניזרי, סיפר ל-Techtime שההסכם נועד להביא להכפלת כוח המכירות של החברה בישראל, כדי למצות את הפוטנציאל הטמון עבורה בארץ בשווקים המרכזיים: תקשורת, ציוד תעשייתי והשוק הצבאי.

להערכתו החברה מחזיקה כיום בכ-10%-15% משוק ה-FPGA הישראלי. בניזרי: "לאטיס המציאה את שוק רכיבי ה-FPGA ברמת הביניים. רכיבים קטנים יחסית וזולים מאוד. כיום אנחנו נכנסים גם לתחום מוצרי הצריכה עם רכיבים מיתכנתים העולים פחות מדולר ליחידה".

חברת Lattice פועלת מהילסבורו, אורגון, ומעסיקה כ-700 עובדים. בתשעת החודשים הראשונים של 2011 הסתכמו מכירותיה בכ-248 מיליון דולר. החברה מתמקדת בשוק הרכיבים המיתכנתים ברמת הביניים, ובשוק הרכיבים הזולים ודלי ההספק. כאשר היא הציגה את משפחת MachXO2 לפני כשנה, היא ייעדה אותה ליישומים צרכניים דוגמת סמארטפונים, טאבלטים ומצלמות דיגיטליות.

המפיצה החדשה, פיניקס טכנולוגיות, מנוהלת על-ידי אברהם גרבר. היא פועלת מכפר-סבא ומעסיקה כ-50 עובדים.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , נציגויות , שיווק והפצה