טקסס אינסטרומנטס (TI) מינתה את חברת איסטרוניקס כמפיצה הרביעית שלה בישראל

8 נובמבר, 2011

המפיצים הוותיקים בישראל כוללים את טלסיס, ארו ואבנט. מניע מרכזי לעיסקה הוא המיזוג בין TI לבין נשיונל סמיקונדקטור. מנכ"ל TI ישראל, משה הלל, אמר שלאיסטרוניקס נסיון רב בשוק האנלוגי, שאותו צברה בפעילות עם מוצרי נשיונל

המיזוג עם נשיונל הגדיל את הפורטפוליו של TI ב-12,000 מוצרים נוספים

EASTRONICS
משה הלל, מנכ"ל TI ישראל

טקסס אינסטרומנטס (TI) הודיעה היום על מינוי חברת איסטרוניקס (Eastronics) כמפיצה נוספת שלה בישראל, לצד המפיצות הוותיקות טלסיס (Telsys) הישראלית והמפיצות הגלובליות ארו (Arrow) ואבנט (Avnet). החברה הסבירה את המינוי בהוספת 12,000 מוצרים חדשים לפורטפוליו של החברה, בעקבות המיזוג בין TI לנשיונל סמיקונדקטור.

מנכ"ל TI ישראל, משה הלל, אמר שלאיסטרוניקס הבנה מעמיקה של שוק המוצרים האנלוגיים, פרי הנסיון שצברה בפעילות רבת שנים עם מוצרי נשיונל סמיקונדקטור. "אני בטוח  שידע זה יתרום להגדלה ופיתוח של התחום האנלוגי של החברה בישראל".

סמנכ"ל איסטרוניקס, אריה איתן, אמר שהעיסקה מרחיבה את סל המוצרים של החברה. "מעתה הוא כולל פתרונות DSP, מעבדים בארכיטקטורות מגוונות, מיקרו-מעבדים, רכיבים אנלוגיים, רכיבי FPGA, זיכרונות הבזק ו-DRAM, רכיבי תקשורת, פתרונות וידאו, תקשורת אופטית, SSDs ועוד". איסטרוניקס נחשבת לאחת מחברות ההפצה הוותיקות והגדולות בשוק האלקטרוניקה בישראל.

 

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , נציגויות , שיווק והפצה