אנדימד משתלטת על חברת אפליסוניקס, ונכנסת דרכה לבורסה

14 נובמבר, 2011

העיסקה צפוייה להסתיים בשבועות הקרובים, ובסיומה אמורים להחזיק בעלי המניות של אנדימד בכ-54% ממניות החברה המאוחדת, ובעלי המניות של אפליסוניקס יחזיקו בכ-46% מהמניות. על-פי ההערכות, החברה הממוזגת תתמקד בטכנולוגיות של אנדימד להצערת העור באמצעות טיפולים בקרינת RF

קרן מדיקה תחזיק ביותר מ-45% ממניותי החברה הממוזגת

מיזוג אנדימד אפליסוניקס
מכשיר Glow מתוצרת אנדימד

לאחר משא ומתן ממושך נחתם הסכם המיזוג בין חברות המכשור הרפואי הישראליות אפליסוניקס (Applisonix) ואנדימד (EndyMed Medical). עם השלמת העיסקה, משתלטת אנדימד על אפילסוניקס, ובאמצעות המיזוג הופכת מחברה פרטית לחברה ציבורית הנסחרת בבורסה בתל-אביב.

העיסקה צפוייה להסתיים בשבועות הקרובים, ובסיומה אמורים להחזיק בעלי המניות של אנדימד בכ-54% ממניות החברה המאוחדת, ובעלי המניות של אפליסוניקס יחזיקו בכ-46% מהמניות. קרן מדיקה, בעלת השליטה באנדימד, תהיה גם בעלת המניות הגדולה ביותר בחברה הממוזגת ותחזיק ביותר מ-45% ממניותיה. קרן מדיקה נמצאת בבעלות אהוד גלר ובת שבע אלרן, ומחזיקה כיום בכ-72% ממניות אנדימד. חלקה של מעין ונצ'רס, שהקימה את אפילסוניקס, צפוי לרדת לכ-9% מהמניות.

מיקוד טכנולוגי חדש

EndyMed Medical
הקרינה האלקטרומגנטית בטכנולוגיית 3DEEP מתמקדת בנקודה מוגדרת מראש

בהודעה שפירסמה היום אפליסוניקס נרמז שבעקבות העיסקה מתוכנן שינוי במיקוד העסקי והטכנולוגי של החברה, והיא תתמקד בעיקר במוצרים ובטכנולוגיות של אנדימד. חברת אפליסוניקס פיתחה את טכנולוגיית הסרת השיער Impresa. בטכנולוגיה זו משודרת אנרגיה ממכשיר אולטרא-סאונד אל שורשי השיער והורסת אותם. בכך נמנעת יכולתם להצמיח שיער חדש, מבלי לפגוע ברקמות סמוכות. בניגוד לטכנולוגיות הסרת שיער אחרות, טכנולוגיה זו יעילה לכל סוגי השיער ולכל גוני העור.

היא נוסדה בשנת 2004 במסגרת חממת מעין ונצ'רס ובסוף 2005 יצאה ממסגרת החממה והחלה לשווק את המוצר. בינואר 2007 החברה הונפקה בבורסה בתל-אביב, ונשלטת כיום על-ידי מעין ונצ'רס (19.4% מהמניות) ועל-ידי אינפיניטי.

חברת אנדימד מקיסריה פיתחה את טכנולוגיית 3DEEP לטיפולי עור אסתטיים באמצעות קרינת RF. הטיפולים מבוססים על שידור קרינה אלקטרומגנטית שנועדה לחמם את אזור המטרה לרמה שתגרום להשמדת תאים ולחידוש צמיחת העור. בטכנולוגיית 3DEEP, משודרות לשכבות הפנימיות של העור מספר רב של קרני RF, כאשר שליטה מדוייקת על הפאזה והאנרגיה של כל אחת מהקרניים יוצרת תופעת התאבכות בתוך העור. כתוצאה ממנה האנרגיה מתמקדת ברמה הדרושה באתר מוגדר, בלא תופעות לוואי של כאבים ואדמומית ובלא פגיעה באתרים סמוכים.

הנהלה חדשה

החברה הממוזגת תנוהל על-ידי צוות הניהול הבכיר של אנדימד: מנכ"ל אנדימד, עוזי בלומנזון, יהיה מנכ"ל החברה הממוזגת. הסמנכ"ל הקליני באנדימד, יורם הרט, ימלא את התפקיד גם בחברה הממוזגת וסמנכ"ל המחקר והפיתוח באנדימד, דניאל לישינסקי, ימלא את התפקיד גם בחברה המאוחדת. במקביל, בעלי המניות של אנדימד יהיו בעלי נציגות מוגברת בדירקטוריון:  בת שבע אלרן, עוזי בלומנזון ויורם הרט ישמשו דירקטורים לצד שני נציגי אפליסוניקס: גיא רוזן והיו"ר הנוכחי מיכאל גולדרט, אשר ישמש גם כיו"ר החברה המאוחדת.

 

 

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: כללי