אוטודסק תתן תוכנות חינם לסטארט-אפים ישראלים בתחום הקלינטק

16 נובמבר, 2011

שווי המתנה: עד 150 אלף דולר. "התוכנית פתוחה בפני כל חברה שהיא צעירה מ-5 שנים, עדיין נטולת מודל עסקי מבוסס ומוצריה קשורים לתחום הקלינטק: אנרגיות מתחדשות, יעילות אנרגטית, הפחתת הפגיעה בסביבה ועוד"

Autodesk Cleantech Partnerאחת מהישראליות הראשונות בתוכנית: חברת Hydrospin מחממת כינרות

יצרנית תוכנות התכנון התלת-מימדיות, חברת אוטודסק (Autodesk), תעניק לחברות סטארט-אפ ישראליות תוכנות פיתוח ותכנון בשווי של עד 150 אלף דולר. כך הודיע היום המנהל האירופי של תוכנית , ארווין בורת'.

הוא הסביר שהתוכנות יינתנו ללא תשלום, על-מנת לעודד חברות סטארט-אפ להאיץ את הפיתוחים שלהן. לדבריו, "התוכנית פתוחה בפני כל חברה שהיא צעירה מ-5 שנים, עדיין נטולת מודל עסקי מבוסס ומוצריה קשורים לתחום הקלינטק: כל מה שקשור לאנרגיות מתחדשות, יעילות אנרגטית, הפחתת הפגיעה בסביבה ועוד". אחת מהחברות הישראליות הראשונות שנכנסו לתוכנית היא חברת Hydrospin מחממת כינרות, אשר מפתחת אבזר לקצירת אנרגיה מצנרת המים, אשר מספק חשמל למערכות מדידה ושידור הנתונים אל מרכז רשת המים.

קיימות בתוכנה

החברות שיצטרפו לתוכנית יקבלו גם את המודולים הקיימים של אוטודסק לתכנון להשגת קיימות (Sustainability). בהן: Eco Materials Advizer המספק גישה אל מאגר מידע של חומרים, רעילותם, יכולת המחזור שלהם והשפעתם על הסביבה. מודול Inventor Publisher המאפשר להפחית את כמות החומר בייצור מוצר תעשייתי, והעידכון לתוכנת תכנון ההרכבה של המוצר, המאפשר לתכנן גם את תהליך הפירוק שלו בסוף מחזור החיים.

ההכרזה נעשתה במהלך כנס אומנידסק 2012 באולם אבניו בקרית שדה התעופה. הכנס אורגן על-ידי חברת אומניטק איכות, הנציגה בישראל של אוטודסק. תוכנית Autodesk Cleantech Partner החלה לפעול בארצות הברית לפני שלוש שנים, וניפתחה לפני שנתיים באירופה. מהשנה היא מתחילה לפעול גם בישראל. חברות המעוניינות להצטרף אליה צריכות ליצור קשר עם חברת אומניטק איכות, או למלא טופס הצטרפות לתוכנית באתר אוטודסק באינטרנט.

מנהל חטיבת אוטודסק באומניטק, אילן ישראל, אמר שלכנס היום הגיעו כ-1,300 מבקרים, אשר האזינו להרצאות של 6 אורחים בכירים מהחברה הבילנאומית. בכנס נחשפה אפליקציה חדשה של החברה, המאפשרת למשתמשים להתחבר מטלפון נייד אל תוכנות הפיתוח התלת-מימדיות המצויות על-גבי תשתית ענן, ולבצע בהן שינויים. הארוע הופק על-ידי חברת MSM מרקטינג.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: SOFTWARE , חדשות , שיווק והפצה , תוכנה ותכנון אלקטרוני