Agilent החלה להציע בארץ פתרון להקלטת RF בלתי מוגבלת בזמן

16 נובמבר, 2011

אלרם: "כאשר הלקוחות רוצים להקליט אותות לזמנים ארוכים, אנחנו מספקים להם פתרון הכולל את מערך ההקלטה של X-Com עם נתחי האותות שלנו. ראיתי עכשיו הדגמה בחו"ל הממחישה כיצד אפשר לבצע הקלטה כזו לאורך שעות ואפילו ימים"

המערכת מאפשרת להקליט אותות ברוחב פס של 10MHz במשך 60 דקות

 RF Agilent  X-COM
גיל אלרם

חברת Agilent Technologies החלה לפנות ללקוחות ישראלים בתחום התקשורת האלחוטית והמערכות הצבאיות, ולהציע להם מערך המאפשר ללכוד אותות RF בזמן אמת ולהקליט אותם ללא הגבלת זמן.

מומחה אפליקציות לתחום RF, האלחוט והמיקרוגל ב-Agilent ישראל, גיל אלרם, סיפר שמדובר במערכת שגובשה במסגרת שיתוף פעולה עם חברת X-Com האמריקאית, המתמקדת בפתרונות הקלטת אותות RF למגזר הביטחוני.

אלרם: "כאשר הלקוחות רוצים להקליט אותות לזמנים ארוכים, אנחנו מספקים להם פתרון הכולל את מערך ההקלטה של X-Com עם נתחי האותות שלנו. Agilent מדגימה בפועל ביצוע של הקלטה כזו לאורך שעות ואף ימים".

גם לשוק האזרחי

הפתרון מבוסס על שילוב של מערכת ההקלטה של X-Com, מערך דיסקים בתצורת RAID, ונתחי האותות של Agilent ממשפחות PXA, EXA ו-MXA. כך למשל, מערכת הכוללת נתח Agilent PXA, מקלט IQC-2110 של X-Com ומערך דיסקים בנפח של 12TB, מאפשרת להקליט אותות ברוחב פס של 10MHz במשך 60 דקות, או להקליט אותות ברוחב פס של 40MHz במשך 15 דקות.

הפיתרון החדש מיועד גם לשימושים אזרחיים: אחד ממגזרי היעד שלו הוא שוק מפעילי רשתות התקשורת. המטרה היא לספק להם יכולת להקליט את פעילות הרשת לאורך פרקי זמן ארוכים, על-מנת שיוכלו לנתח אותה ולאתר משתמשים המפירים את רשיונות השימוש בהקצאת רוחב פס.

Spectrum management solution from X-COM and Agilent Technologies

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: Test & Measurments , חדשות , ציוד בדיקה