נובה תספק מערכות מטרולוגיה לפאב באסיה ב-15-20 מיליון דולר

7 דצמבר, 2011

הטכנולוגיה של נובה נבחרה לאחר תחרות מול יצרנים מתחרים. הלקוח מפתח כעת קו ייצור חדש לייצור שבבים בטכנולוגיות הדור הבא. החברה מעריכה שצפויות הדמנות נוספות עם המעבר ליצור המנוי

זליגסון: "מדובר בלקוח אסטרטגי הרוכש את פתרונות נובה מזה מספר שנים"

מטרולוגיה
מנכ"ל נובה, גבי זליגסון

נובה מכשירי מדידה (Nova), הודיעה שחבילת פתרונות המטרולוגיה שלה נבחרה, על ידי לקוח Foundry מוביל באסיה, כדי לשמש כקו בסיס לבקרת תהליך ה-CMP עבור טכנולוגיית השבבים המתקדמת ביותר.

מדובר בעיסקה מהותית בשווי של 15-20 מיליון דולר ל-2-3 שנים. הלקוח ביצע תהליך בחירת טכנולוגיה שבסיומו נבחרו הכלים של נובה. חבילת המוצרים שנבחרה כוללת את כלי המדידה האופטיים המתקדמים ביותר של נובה בתחום המדידה העצמאית המשולבת, כשהם משולבים עם פתרון מידול התוכנה,שגם הוא של נובה.

נובה מכשירי מדידה מפתחת, מייצרת ומשווקת פתרונות מדידה משולבים ועצמאיים עבור תעשיית המוליכים למחצה. החברה העריכה השבוע שברגע שתהליך הפיתוח של קו הייצור יושלם, והלקוח יעבור לייצור המוני, היא עשויה לקבל הזמנות רבות עבור קו הייצור.

נשיא ומנכ"ל נובה, גבי זליגסון, אמר שבמסגרת תהליך הבחינה התמודדה נובה מול מוצרים מתחרים. "מדובר בלקוח אסטרטגי הרוכש את פתרונות נובה מזה מספר שנים ולאורך דורות טכנולוגיים רבים".

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , כללי , סמיקונדקטורס , ציוד בדיקה , תעשייה ישראלית