Agilent הכריזה על פתרון מלא ראשון לבדיקת 60GHz אלחוטית

26 דצמבר, 2011

הפתרונות התואמים של Agilent כוללים את מחזור החיים של מכשירי mmWave מתכנון ברמת המערכת ועד לבדיקות האימות. הם כוללים כולל מכשירי WiGig, WirelessHD ו-IEEE 802.11ad

מהנדסי אימות יכולים לבצע מדידות למשרדים ומקלטים בהתאם למוגדר בתקן

60GHzחברת Agilent Technologies הכריזה על פתרון הבדיקה הראשון שהוא מלא ותואם לבדיקת מכשירים אלחוטיים בתדרי 60GHz, כולל מכשירי WiGig, WirelessHD ו-IEEE 802.11ad. הפתרונות התואמים של Agilent כוללים את מחזור החיים של מכשירי mmWave מתכנון ברמת המערכת ועד לבדיקות האימות.

באמצעות מכשיר 81199A, התוכנה החדשה  Wideband Waveform Center של Agilent ו‑M8190A, מייצר צורות הגלים האקראי או אוסילוסקופ 90000 X-Seriesשל Infiniium, צוותי תכנון יכולים לאמת את הביצועים הכוללים של מכשירים אלחוטיים חדשים ב-60GHz, במקביל, מהנדסי אימות יכולים לבצע מדידות ספציפיות עם ערכים צפויים למשרדים ומקלטים בהתאם למוגדר בתקן.

שבוע המיקרוגל האירופי

בתוך כך, החברה דיווחה כי הציגה את הפתרונות החדשים ביותר שלה לבדיקה ומדידה של גלי מיקרו, תדרי רדיו, אותות אלחוטיים ומכ"ם לשוקי התקשורת, התחבורה והרפואה בשבוע המיקרוגל האירופאי שהתקיים בחודש אוקטובר, במנצ'סטר, בריטניה. הפתרונות שהוצגו מאפשרים למהנדסים לפתח ולספק מוצרים חדשניים.

חברת Agilent, נותנת את חסות הפלטינום לארוע מזה 8 שנים. היא גם ארחה סדרת סדנאות מקיפה ותכניות טכניות. בין המוצרים שהדגימה בארוע: PNA  עד לתדרי 67GHz בין נתחי הרשת (Network Analyzer) לגלי מיקרו.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: Test & Measurments , חדשות , ציוד בדיקה