צ'יפ פיסי תהפוך לחברת האנרגיה הסולארית של קבוצת מר

27 דצמבר, 2011

קבוצת מר תנקז לתוך השלד את פעילותה בתחום האנרגיה האלטרנטיבית, הכוללת היום הקמת 7 חוות סולאריות בישראל בהספק כולל של כ-1,400 קילו-ואט

השלד יקבל זכויות על הלוואות בעלים בהיקף של יותר מ-27 מיליון שקל

SOLAR ENERGY ISRAELעם מכירת השלד הבורסאי השבוע של חברת צ'יפ פיסי (Chip PC), הסתיימו כל תהליכי המכירה של החברה, אדשר פיתחה תשתית של מחשבים רזים ונקלעה לקשיים מהן לא הצליחה להיחלץ. היום הודיעה קבוצת מר (Mer Group) שהיא שותפה בקבוצת הרוכשים של השלד הבורסאי של צ'יפ פיסי, אשר רכשו אותה תמורת 4.5 מיליון שקל.

השלד הבורסאי נרכש על-ידי חברת האחזקות ג'י.אי.אם אנרגיה ירוקה (G.E.M. Green Energy) הנמצאת בבעלות קבוצת מר ועל-ידי חברת מירבלין. הם יחזיקו ב-93.5% מהשלד הבורסאי, והשאר יוחזקו בידי חלק מנושי צ'יפ פיסי. בעקבות העיסקה תחזיק קבוצת מר ב-37.7% ממניות השלד.

שבעה פרוייקטים בישראל

עם השלמת התהליך יעבירו הרוכשים לחברה נכסים ופעילות בתחום האנרגיה הסולארית וכן זכויות לקבלת החזרי הלוואות בעלים בהיקף של 27.6 מיליון שקל. קבוצת מר הקימה זרוע פעילות בתחום ההקמה של חוות אנרגיה סולארית, וכיום היא מנהלת שבעה פרוייקטי הקמה בהספק כולל של כ-1,400kw.

בתשעת החודשים הראשונים של 2011 הסתכמו המכירות של קבוצת מר בכ-540 מיליון שקל. הקבוצה מעסיקה כ-1,300 עובדים ומדווחת בעיקר על פעילותה בתחומי הליבה: טלקום, מערכות ופתרונות תקשורת רחבת פס.כיום מתנהלת פעילותה בתחום החוות הסולאריות באמצעות חברות בנות, וכבר לפני כחודשיים היא הודיעה שבכוונתה לנקז לשלד הבורסאי שתרכוש את פעילותה בתחום האנרגיה האלטרנטיבית.

המהלך מעניין מאוד, שכן הוא מרמז שלהערכתה התחום צובר עניין ציבורי בשיעור המאפשר לגייס הון בבורסה.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: כללי