יבמ רכשה את Green Hat, המפתחת כלי בדיקות תוכנה בסביבת ענן

5 ינואר, 2012

גרין האט נוסדה בשנת 1996 ומנוהלת מלונדון ומדלאוור. היא מספקת כלים לבדיקת תוכנה באמצעות שימוש בטכנולוגיות ענן לצורך ביצוע בדיקות מקיפות לפני פריסת התוכנה בפועל. להערכת יבמ, עלות בדיקות תוכנה מהווה יותר ממחצית מעלויות הפיתוח של יישומים חדשים

חברת יבמ הודיעה על רכישת חברת Green Hat, הפועלת בתחום בדיקות איכות תוכנה בסביבת ענן ובסביבות אחרות. הנתונים הכספיים של העסקה לא פורסמו.

גרין האט, שנוסדה בשנת 1996, ומנוהלת מלונדון ומדלאוור, מסייעת בשיפור איכות יישומי תוכנה, באמצעות שימוש בטכנולוגיות ענן לצורך עריכת בדיקות מקיפות עוד לפני פריסת התוכנה בפועל. בעבר, דרשו בדיקות סימולציה של תוכנה תהליך יקר של הקמת מעבדת בדיקות והפעלתה – הן ברמת החומרה והן ברמת תוכנות התשתית.

קיצור מחזורי הפיתוח בתחומים דוגמת סמאטרפונים וטאבלטים, מציב אתגרים קשים יותר בתהליך בדיקות התוכנה. הפתרונות של גרין האט שנרכשה עתה על ידי יבמ מאפשרים הקמת סביבת בדיקות וירטואלית בתוך דקות ספורות בלבד, לעומת שבועות ארוכים שנדרשו לתהליך הזה בעבר – ומחיר זול בהרבה.

בדיקה – המרכיב היקר ביותר בפיתוח

להערכת יבמ, עלות בדיקות תוכנה מהווה יותר ממחצית מעלויות הפיתוח של יישומים חדשים, וכ-30% מזמן העבודה של צוותי הבדיקות מוקדשים לניהול סביבת הבדיקות. גרין האט מאפשרת ליצור סביבה וירטואלית המדמה מגוון רחב של רכיבי תשתיות טכנולוגיות מידע, ללא מגבלות חומרה או שירותי תוכנה.

עם השלמת העסקה, תצטרף גרין האט לקבוצת Rational של יבמ, המרכזת את הפעילות בתחומי כלי הפיתוח והבדיקות. יבמ תציע את פתרונות הבדיקות של גרין האט גם כחלק משירותי ניהול היישומים שלה (AMS), המכסים את כל שלבי הגדרת האסטרטגיה, התכנון, היישום, הבדיקות והניהול השוטף של תהליכי וירטואליזציה של יישומים.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: השקעות והון סיכון , חדשות , טכנולוגיות מידע