חברת EVE לכלי EDA, מינתה את סאטריס לנציגתה בישראל

8 ינואר, 2012

חברת סטאריס הוקמה על-ידי קבוצה של מומחי EDA יוצאי חברת וריסיטי הישראלית, אשר נמכרה בשנת 2005 לחברת קיידנס העולמית תמורת 315 מיליון דולר. החברה תספק שירותי מכירה ותמיכה למשפחת מוצרי ZeBu לאימות חומרה/תוכנה

EVE מציעה אמולציות in-circuit ו-co-emulation

STARIS EDA
עובד סרף

חברת EVE, המספקת כלי EDA בתחום אימות חומרה/תוכנה משותף, מינתה את קבוצת סאטריס (Satris) למפיצה שלה בישראל. סאטריס תספק שירותי מכירות, שיווק ותמיכה טכנית עבור משפחת מוצרי האימות ZeBu של EVE.

סמנכ"ל המכירות של סאטריס, עובד סרף, הסביר שהאימות היא בעיה מבלבלת שצוותי תכנון מחפשים דרכים מעשיות להתמודד איתה. "האמולציה נחשבת לכלי אימות אוניברסלי המסוגל לאמת חומרה ותוכנה. משפחת פתרונות ZeBu של EVE מאופיינת במהירות ביצוע גבוהה ומחירים נוחים".

יוצאי וריסיטי

קבוצת סאטריס פועלת מהוד השרון ומתמחה בהפצת פתרונות ושירותי EDA. הקבוצת מספקת שירותי מכירות, שיווק ותמיכה טכנית במוצרים שהיא מייצגת. החברה הוקמה על-ידי קבוצה של יוצאי חברת וריסיטי (Verisity) הישראלית, אשר נירכשה על-ידי קיידנס העולמית בשנת 2005 תמורת 315 מיליון דולר, וכיום היא משמשת כמרכז פיתוח של קיידנס הפועל מפארק אפק בראש העין.

חברת EVE מציעה אמולציה "במעגל" (in-circuit) ואמולציה משותפת (co-emulation) מהירה ומבוססת טרנזאקציה. ניתן לשלב את מוצריה עם כלי ESL ברמת הטרנזאקציה, עם מנפי שגיאות תוכנה, מערכות חומרה ייעודיות ועם סימולטורי ה-VHDL מסוג System Verilog ו-Verilog. בין לקוחותיה: ARM, TI, ST, NEC, טושיבה ועוד.

 

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , נציגויות , שיווק והפצה , תוכנה ותכנון אלקטרוני