Digi-Key תפיץ גם את רכיבי ה-FPGA של Microsemi

8 ינואר, 2012

ההסכם כולל את הפצת רכיבי IGLOO ו-SmartFusion של חברת Actel, שנרכשה על-ידי מיקרוסמי לפני קצת יותר מחודשיים תמורת 430 מיליון דולר במזומן. כזכור, אקטל ביצעה את הרכישה כדי להיכנס לתחום הרכיבים המיתכנתים לשוק הצבאי והביטחוני

הסכם ההפצה הורחב לרכיבי SmartFusion ו-IGLOO

מפיצת הרכיבים המקוונת Digi-Key הרחיבה את ההסכם ההפצה של עם חברת Microsemi גם לתחום הרכיבים המיתכנתים (FPGA). ההסכם כולל גם את הפצת משפחות הרכיבים SmartFusion, המיועדים למערכות דלות-הספק ואותות מעורבים, וכן רכיבי IGLOO המאופיינים בחסכון בהספק ובעמידה בתנאי קרינה קיצוניים.

עיסקת Actel

רכיבים אלה פותחו על-ידי חברת Actel שהתמקדה בעיקר בשוק הרכיבים הקטנים ודלי-ההספק. בחודש אוקטובר 2011 רכשה מיקרוסמי את אקטל בעיסקת מזומנים בהיקף של 430 מיליון דולר. מיקרוסמי דיווחה אז שהעסקה היא תוצאה של החלטתה להיכנס לתחום הרכיבים המיתכנתים ושל העניין שלה בטכנולוגיית SmartFusion.

סגן נשיא למכירות באמצעות מפיצים בחברת מיקרוסמי, מייקל סיבטס השלישי, אמר שמודל ההפצה המקוון של Digi-Key מאפשר למהנדסים ליהנות מגישה מהירה אל פתרונות SoC ולקבל תמיכה. "הדבר חשוב ביותר כאשר מפתחים מוצרים חדשים בתנאים שבהם לזמן היציאה לשוק יש השפעה מהותית על סיכויי ההצלחה".

מודל מקוון

חברת Digi-Key Corporation מפיצה רכיבים אלקטרוניים בכל העולם באמצעות האינטרנט, ומספקת יותר מ-2 מיליון רכיבים (מק"טים) מתוצרת 470 יצרנים, ממחסן מרכזי בשטח של 600 אלף רגל מרובע. בשנה האחרונה החברה מרחיבה את פעילותה בשוק הצבאי והביטחוני.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , נציגויות , רכיבים , שיווק והפצה