נשיא Ixia:"ישראל היא השוק הגדול ביותר שלנו באזור אירופה"

11 ינואר, 2012

הושק המשרד המקומי של ענקית ציוד בדיקת הרשת, Ixia. נשיא החברה, אטול באטנאגר, הסביר שהדבר נובע מצורך מיוחד: "כאשר אנחנו באים לישראל, אנחנו עובדים עם חברות שהן הטובות מסוגן בעולם. התעשייה בישראל מגוונת מאוד ובעלת וקטור צמיחה ברור"

בחודשים הקרובים תתבצע חפיפה עם RDT, שייצגה עד היום את Ixia בישראל

איקסיה בדיקת ציוד תקשורת
מימין לשמאל: אדר אייל, אטול באטנגאר, אייל וולדמן, יואב וקסלר ואילן קינרייך. צילום: דוד סאלם

אתמול הושק רשמית המשרד המקומי של חברת Ixia המספקת מערכות להדמיית הפעילות ברשת, לצורך בדיקת מערכות תקשורת לפני חיבורן לרשתות התקשורת. נשיא ומנכ"ל החברה, אטול באטנאגר, שהגיע לארץ במיוחד כדי לפתוח את המשרד המקומי, סיפר שההחלטה התקבלה לאחר שהתברר לחברה כי התעשייה בישראל הינה לקוח גדול מאוד של החברה.

הדמיית עומסים איקסיה איל וולדמן
אטול באטנגאר

ישראל כמעצמה אירופית

באטנאגר: "ישראל מהווה כיום השוק הגדול ביותר של Ixia באזור EMEA. התעשייה בישראל מגוונת מאוד, ולכן היא הלקוחה הגדולה ביותר באירופה של מוצרי Ixia, עם וקטור צמיחה ברור מאוד. כאשר אנחנו באים לישראל, אנחנו עובדים עם חברות שהן הטובות מסוגן בעולם".

האמירה הזו קיבלה חיזוק מיוחד בזכות האורחים שבאטנאגר הביא לאירוע, המייצגים לקוחות מקומיים: אייל וולדמן יו"ר, נשיא ומנכ"ל מלאנוקס, אילן קינרייך סמנכ"ל Radware ויואב וקסלר סגן נשיא למו"פ של חברת הסטארט-אפ Compass.

אדר אייל: מקומברס ל-Ixia

הסניף הישראלי ינוהל על-ידי אדר אייל, לשעבר מנהל מכירות אזורי בקומברס, ומנהל קבוצת הטלקום של HP בישראל. כעת הסניף נמצא בתהליכי התארגנות מתוך כוונה להעסיק 10 עובדים אשר יספקו תמיכה מלאה ללקוחות בישראל. עד היום יוצגה Ixia בישראל על-ידי חברת RDT. החברה מסרה שבחודשים הקרובים תתבצע תוכנית העברה משותפת של הלקוחות מהטיפול של RDT לטיפול הסניף המקומי של החברה.

חברת Ixia הוקמה בשנת 1997 ומספקת מערכות המדמות את כל מאפייני הפעילות ברשת, החל מרמת ה-IP וכלה ברמת התקשורת הסלולרית וה-Wi-Fi. כיום החברה מעסיקה כ-1,350 עובדים בעולם, מהם כ-400 באירופה. החברה נסחרת בנסד"ק לפי שווי שוק של כ-753 מיליון דולר, ומכירותיה ב-2011 צפויות להסתכם בכ-306 מיליון דולר.

הרשתות פועלות בקצה גבול היכולת

החברה מספקת מערכות בדיקה לחברות התקשורת הגדולות בעולם, בהן סיסקו, ג'וניפר, NTT ואחרות. להערכת באטנאגר, המגמות המרכזיות בשוק הטכנולוגי מבטיחות שהצורך בציוד הדמיית עומסי-רשת נמצא במגמת עלייה. "הגישה מסמארטפונים ומטאבלטים דוחפת את הרשתות אל קצה גבול היכולת שלהן. הצמיחה ביישומים עתירי מדיה, הגידול המואץ של מרכזי המידע והמעבר של יישומים ותשתיות אל הענן, מגדילים את נפח הפעילות ברשתות התקשורת והופכים את התפקוד התקין שלהן לסוגייה קריטית.

"לכן גובר הצורך באימות הפתרונות באמצעות מערכות ההעמסה שלנו. לדבריו, בחלק מהמקרים, החברה מצליחה אפילו לדמות מתקפות מקוונות: "פיתחנו יכולות לדמות חלק מההתקפות, כמו למשל התקפות מניעת שירות (Denial of Service) והתקפות פרוטוקולים. יש לנו ספרייה די משמעותית בתחום הזה".

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , נציגויות , ציוד בדיקה , תקשורת