אלכסנדר שניידר התמנתה לנציגת אמרסון בישראל

29 ינואר, 2012

תשןןק מערכות אל-פסק, ספקים ומיישרים לזרם ישר, מיזוג אוויר מדויק ומערכות חשמל. אלכסנדר שניידר תתמקד בפרויקטים בתחום ה-Datacenter וטכנולוגיה עילית. המנכ"ל יגאל שניידר אמר שבחירת אמרסון בחברה נובעת מהצלחתה בפיתוח השוק של Knurr בישראל

אלכסנדר שניידר
יגאל שניידר

חברת אלכסנדר שניידר מונתה למפיצה הרשמית בישראל של חברת Emerson Network Power לכל קווי המוצרים עבור מרכזי נתונים

המוצרים כוללים מערכות אל-פסק, ספקים ומיישרים לזרם ישר, מיזוג אוויר מדויק ומערכות חשמל. באחריות אלכסנדר שניידר יהיו המותגים של אמרסון Liebert,  Chloride ו-Knurr.

כמפיצה רשמית בארץ, תהיה אלכסנדר שניידר אחראית על פיתוח השוק של אמרסון בישראל ותתמקד בפרויקטים בתחום ה-Datacenter  וטכנולוגיה עילית. מנכ"ל אלכסנדר שניידר ישראל, יגאל שניידר, אמר שבחירת אמרסון באלכסנדר שניידר כאחראית מטעמה על פיתוח השוק בישראל היא הבעת אמון עצומה, הנובעת מההצלחה בפיתוח השוק של Knurr בישראל.

חוות שרתים וטלקום

"קהילת ה-IT וקהילת יצרני מערכות הייטק בישראל אימצו את המותג Knurr. ביחד עם המותגים הנוספים, Liebert ו-Chloride אנחנו מציעים ללקוחות בישראל פתרון מקצה לקצה לחוות שרתים ומערכות טלקום. אמרסון נחשבת לחברה ה-117 בגודלה בארה"ב. היא מפעילה 240 מפעלי ייצור וב-2011 הסתכמו מכירותיה בכ-24 מיליארד דולר.

אלכסנדר שניידר מספקת פתרונות תשתית לחדרי שרתים ומערכות הייטק. היא מונה כ-120 עובדים ומפעילה משרדים בישראל, בארה"ב ובהודו. לאחרונה היא הוסמכה לתקן AS9100 , תקן איכות בתעשיות הביטחון והתעופה.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , טכנולוגיות מידע , נציגויות , שיווק והפצה