TI חשפה משדרים זעירים לזיהוי בעלי-חיים, כולל דגים באקווריום

5 פברואר, 2012

ניתן לתכנת את המשיב TRPGP40TGC בהתאם לתקני ISO 11784/11785. הדבר מאפשר תאימות גלובלית לכל תשתיות הקוראים בתדר 134.2KHz. רמת הבטיחות שלהם מאפשרת לבצע מעקבים אחר דגים, חיות מחמד וחיות משק לאורך 30 שנה ברציפות

המשדרים ארוזים בכמוסת זכוכית ועובדים ללא סוללה 30 שנה ברציפות

world’s smallest half duplex (HDX) RFID  mini-transponders
המשדרים ארוזים בכמוסת זכוכית אטומה

חברת טקסס אינסטרומנטס (TI) הכריזה על משדרים זעירים מסוג Half Duplex בתקן RFID: Radio Frequency Identification המאפשרים לשבץ תוויות בחפצים קטנים ליישומי זיהוי מגוונים. בין השאר, הם מאפשרים לעקוב אחר נכסים ולשמש כאמצעי מעקב אחר בעלי חיים ואפילו אחר חיות בר מסומנות באזורים מוגנים.

המשיבים מדגם TRPGR30TGC ו-TRPGP40TGC מותקנים בתוך כמוסות זכוכית באורך של 12 מ"מ, ומשווקים כשהם מוכנים לשימוש. הם מאופיינים בתאימות מלאה לאחור לכל סוגי התוכנה והקוראים בטכנולוגיית RFID של TI, כולל מודולי הספק, מודולי בקרה וקוראי מיקרו.

ניתן לתכנת את המשיב TRPGP40TGC בהתאם לתקני זיהוי חיות משק ISO 11784/11785. הדבר מאפשר תאימות גלובלית לכל תשתיות הקוראים בתדר 134.2KHz. רמת הבטיחות שלהם מאפשר לבצע מעקבים אחר דגים, חיות מחמד וחיות משק לאורך 30 שנה ברציפות.

טכנולוגיית HDX של TI היא בעלת טווח קריאה של עד 50 ס"מ. היא מאפשרת גם מעקב אחר דגי מים מתוקים ודגי מים מלוחים, במקומות שבהם טכנולוגיית דופלקס מלא (FDX) נכשלת לחלוטין. טכנולוגיית האיפנון של TI כוללת איפנון הזזנת תדר (FSK) המעניק עמידות גבוהה בפני רעשים.

התוויות האלחוטיות הן פאסיביות ואינן דורשות שימוש בסוללה. כמוסת הזכוכית מאפשרת לשב אותן בתוך מתקני זיהוי זעירי ואפילו לעבוד מתחת למים. כל אחד מהמשיבים יוצא מהמפעל עם קוד ייחודי.  החברה מסרה שניתן לשלב את המשיב TRPGR30TGC גם בסביבת סיבי פחמן (למשל בתוך מסגרות אופניים, רכיבים תעופתיים וחלקי כלי-רכב) ובסביבות עתירות זיהומים ורעשים, כמו בקווי ייצור תעשייתיים ובמי מלח.

למידע נוסף: www.ti.com/hdx-pr-lp.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: כללי