טאואר-ג'אז מתחילה בייצור המוני של מגברי אודיו ל-NeoFidelity
16 אפריל, 2012
הייצור ההמוני החל בעקבות מעבר בטכנולוגיית 0.16 מיקרון לטכנולוגיית 0.13 מיקרון שנעשה באמצעות פלטפורמת התכנון של טאואר. המגברים מבצעים עיבוד קול דיגיטלי בלא צורך לבצע המרה לאות אנלוגי, ומאשפרים שימוש במוצרים קטנים ודקים במיוחד
חברת טאואר-ג'אז (ToweJazz) החלה בייצור המנוי של מגברים אודיו דיגיטליים מתוצרת חברת NeoFidelity הקוריאנית.
המגברים מיועדים לשימוש במכשירי הטלוויזיה של שתי ענקיות מוצרי הצריכה האלקטרוניים מקוריאה, סמסונג ו-LG. הייצור ההמוני החל בעקבות מעבר בטכנולוגיית 0.16 מיקרון לטכנולוגיית 0.13 מיקרון שנעשה באמצעות פלטפורמת התכנון של טאואר. המגברים מבצעים עיבוד קול דיגיטלי בלא צורך לבצע המרה לאות אנלוגי, ומאשפרים שימוש במוצרים קטנים ודקים במיוחד.
מנכ"ל חברת NeoFidelity, לי דוקסו, אמר שהחברה עברה לייצר בטאואר-ג'אז כדי לשפר את כושר התחרות של מגבריה. מההודעה המשותפת של שתי החברות עולה ש-NeoFidelity בחרה בטאואר-ג'אז כספק אסטרטגי לייצור מוצרים נוספים מלבד מגבי האודיו. בשלב זה נראה ששוק היעד המרכזי של החברה הוא בסין, והיא מתכננת לספק את המגברים גם ליצרניות טלוויזיה ומוצרי אודיו סיניות.
פורסם בקטגוריות: חדשות , סמיקונדקטורס , תעשייה ישראלית

