קיידנס הכריזה על פתרון IP לתכנון עבור תקן הזיכרון הנייד LPDDR3

18 אפריל, 2012

ה-IP לתכנון החדש מתיר שילוב של תקן LPDDR3 עם תקנים אחרים בבקר יחיד ו-PHY. המשמעות היא שניתן ליצור SoC (מערכת על-גבי שבב) התומך במספר תקני זיכרון ולנצל תכנון אחד במספר מוצרים

חברת קיידנס (Cadence) הוסיפה לתיק מוצרי ה-IP (קניין רוחני) שלה את תקן הזיכרון הנייד LPDDR3.

החברה הכריזה על פתרון IP לתכנון זיכרון LPDDR3 המאפשר לספק רוחב הפס גבוה וצריכת ההספק הנמוכה הדרושים בטלפונים חכמים וטאבלטים. הפתרון כולל בקר משולב ותמיכת PHY, בניית אבות טיפוס וירטואלית, IP לאימות וערכות Allegro design-in להאצת היישום והפחתת הסיכון בתכנון.

ה-IP לתכנון החדש מתיר שילוב של תקן LPDDR3 עם תקנים אחרים בבקר יחיד ו-PHY. המשמעות היא שניתן ליצור SoC (מערכת על-גבי שבב) התומך במספר תקני זיכרון ולנצל תכנון אחד במספר מוצרים. בנוסף ל-LPDDR3 , מציעה קיידנס IP עבור תקני זיכרון ניידים ונייחים אחרים בעלי דרישה גבוהה בקרב מתכנני SoC, לרבות Wide I/O ו-DDR4.

שידרוג Placement Queue 2.2

מנהל שיווק מוצר בקבוצת מימוש SoC בקיידנס, מאיר גרינברג, אמר שהתמיכה בריבוי תקני זכרון היא חיונית כדי לעמוד בדרישה הגוברת ליכולות עיבוד בטלפונים חכמים וטאבלטים"המטרה של קיידנס היא לאפשר גישה מוקדמת לתקנים הללו באמצעות קשת רחבה של תקני IP לתכנון, כדוגמת ה-LPDDR3". במסגרת השקת ה-LPDDR3 , שדרגה קיידנס את המנוע לניהול רוחב פס, Placement Queue 2.2, המסייע למטב את הגישה לזיכרון ולהשיג שיפור בצריכת ההספק ובביצועי המערכת.

חברת קיידנס מספקת תוכנות ושירותים לתכנון ואימות התכנון של שבבים ורכיבי חומרה. קיידנס דיזיין סיסטמס ישראל הוקמה בשנת 1989 כגוף מכירות ותמיכה. בשנת 2005 רכשה קיידנס את חברת וריסיטי הישראלית, אשר צורפה לקיידנס כמרכז הפיתוח שלה, הממוקם בפארק אפק בראש העין.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: SOFTWARE , חדשות , תוכנה ותכנון אלקטרוני