Digi-Key חתמה על הסכם הפצה עם Olimex הבולגרית

19 אוגוסט, 2012

חברת אולימקס הסבירה שההסכם מיועד להרחיב את הנגישות שלה לקהיליית המהנדסים בעולם, באמצעות האתר של דיג'י-קי ובאמצעות הקטלוג הדינמי שלה (Dynamic Catalog)

חברת הפצת הרכיבים המקוונת Digi-Key חתמה על הסכם הפצה גלובלי עם חברת Olimex המספקת שירותי תכנון וכלי-פיתוח עבור תעשיית המערכות המשובצות.

סגן נשיא דיג'י-קי לתחום הסמיקונדקטורס, מרק זאק, אמר שיש לאולימקס נוכחות חזקה מאוד בקהיליה ההנדסית, שאליה מכוונים השירותים של דיג'י-קי. חברת אולימקס הסבירה שההסכם מיועד להרחיב את הנגישות שלה לקהיליית המהנדסים בעולם, באמצעות האתר של דיג'י-קי ובאמצעות הקטלוג הדינמי שלה (Dynamic Catalog).

חברת אולימקס פועלת מהעיר פלובדיב בבולגריה ועוסקת מאז שנת 1991 בפיתוח וייצור מכלולים ותת מערכות אלקטרוניות. החברה פיתחה כרטיסי פיתוח למיקרו-בקרים ונחשבת לספק צד-שלישי מאושר של Atmel, Freescale, NXP, Microchip, STMicroelectronics ו-Texas Instruments.

אודות Digi-Key

חברת Digi-Key הוקמה בשנת 1972 כמפיצת רכיבים באמצעות קטלוג. באמצע שנות ה-90 היא החלה לפעול באמצעות האינטרנט תוך התמקדות בהזמנות רכיבים קטנות, בינוניות וגדולות, המתבצעות באמצעות האינטרנט. היא פועלת מהעיירה Thief River Falls שבמינסוטה ומעסיקה כ-2,400 עובדים. השירות של החברה מתבסס על הפעלת מחסן רכיבים הכולל יותר מ-600 אלף סוגי רכיבים אלקטרוניים. החברה מדווחת שהיא מבצעת כ-3.5 מיליון משלוחים בשנה.

אודות Digi-Key

חברת Digi-Key הוקמה בשנת 1972 כמפיצת רכיבים באמצעות קטלוג. באמצע שנות ה-90 היא החלה לפעול באמצעות האינטרנט תוך התמקדות בהזמנות רכיבים קטנות, בינוניות וגדולות, המתבצעות באמצעות האינטרנט. היא פועלת מהעיירה Thief River Falls שבמינסוטה ומעסיקה כ-2,400 עובדים – כמחצית מתושבי העיירה.

השירות של החברה מתבסס על הפעלת מחסן רכיבים הכולל את קווי המוצר של כ-500 יצרנים ויותר מ-600 אלף סוגי רכיבים אלקטרוניים. החברה מדווחת שהיא מספקת מענה ל-2,400 פניות ביום ומבצעת כ-3.5 מיליון משלוחים בשנה.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , נציגויות , רכיבים , שיווק והפצה