בארוחה של TI והמפיצות המקומיות תכננו כיצד להגדיל את נתח השוק

9 ספטמבר, 2012

חברת טקסס אינסטרומנטס ישראל ערכה ארוחת בוקר חגיגית לציון השנה החדשה, עבור צוות המכירות המקומי של החברה וכל שדרת הניהול, מהנדסי היישומים וה-Account Managers של ארבעת מפיצי TI בישראל: אבנט, ארו, איסטרוניקס וטלסיס

משה הלל סקר את האתגרים הכרוכים בהגדלת נתח השוק של החברה בארץ

טקסס אינסטרומנטס

משה הלל דני קורן מפיצים
משה הלל ודני קורן, נשיא אבנט ישראל

חברת טקסס אינסטרומנטס (Texas Instruments) ישראל ערכה היום (א') ארוחת בוקר חגיגית לציון השנה החדשה, עבור כ-60 אורחים: צוות המכירות המקומי של החברה וכל שדרת הניהול, מהנדסי היישומים וה-Account  Managers של ארבעת מפיצי TI בישראל: אבנט, ארו, איסטרוניקס וטלסיס.

מנכ"ל TI ישראל, משה הלל, הודה להם על העבודה המאומצת במהלך השנה שחלפה וסקר את האתגרים העומדים בפני הצוות שעימם יש להתמודד כדי להגדיל נתח השוק של החברה בשנה הבאה.

צביקה רוזנפלד
צביקה רוזנפלד, מנהל ההפצה של TI ישראל, מברך את הנוכחים
Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: אנשים , חדשות , שיווק והפצה