חברת Digi-Key תפיץ את חיישני ה-MEMS של Kionix מארה"ב

10 ספטמבר, 2012

מעתה המוצרים זמינים באתר האינטרנט של Digi-Key. חיישני התאוצה של החברה מותקנים בטאבלטים של סמסונג וב-Xbox Kinect של מיקרוסופט. החברה הוקמה בשנת 1993, ונירכשהל פני כשלוש שנים על-ידי חברת Rohm היפנית

מפיצת הרכיבים המקוונת מארה"ב, Digi-Key, חתמה על הסכם הפצה גלובלי עם חברת Kionix מיו-יורק, אשר מפתחת ומייצרת חיישני תאוצה ברכיבי MEMS.

MEMSהחברה מספקת מדי-תאוצה וג'ירוסקופים הפועלים ב-3 צירים, וכן מוצרים משולבים המודדים תאוצה ב-6 צירים עברו תעשיות האלקטרוניקה, התעופה, הציוד התעשייתי והמיכשור הרפואי.

חברת Kionix הוקמה בשנת 1993 ומעסיקה כיום כ-200 עובדים. בשנת 2009 היא נירכשה על-ידי יצרנית הרכיבים האלקטרוניים היפנית Rohm, וכיום נמצאת בבעלותה המלאה. בנוסף לרכיבי החישה, היא גם מפתחת אלגוריתמים למערכות משובצות ומספקת תוכנות המאפשרות למזג (Fuse) מספר חיישנים על-מנת לפתח יישומים חדשים המבוססים על זיהוי תנועה.

מפעל ייצור הרכיבים של החברה מתבסס על תהליך Deep-silicon Plasma Etching Process, הנחשב לאחד מהתהליכים היעילים בייצור רכיבי MEMS. בדיקות תכולה (Tear-down) שנעשו על מוצרים שונים בתעשייה, מגלים שחיישני התאוצה של החברה הותקנו במוצרים נפוצים כמו Xbox Kinect, טאבלטים של סמסונג והטלפונים Droid של מוטורולה.

מנהל תחום הפצת השבבים ב-Digi-Key, מרק זאק, אמר שהשימוש בחיישנים מבוססי MEMS נמצא בצמיחה מהירה מאוד. מעתה ניתן להזמין את כל מבחר המוצרים של Kionix באמצעות אתר האינטרנט של Digi-Key.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , נציגויות , רכיבים , שיווק והפצה