קיידנס השיקה מוצר לתיקון באגים שפותח בישראל

25 נובמבר, 2012

מערכת Incisive® Debug Analyzer החדשה מיועדת לייעל ולקצר את תהליך ניפוי בעיות התוכנה (debug) והאימות הפונקציונלי בתכנונים אלקטרוניים. המערכת פותחה בישראל וצפויה לצאת לשוק לפני סוף השנה

חברת קיידנס דיזיין סיסטמס (Cadence) השיקה את מערכת ניפוי שגיאות התוכנה בתכנונים אלקטרוניים, Incisive® Debug Analyzer, המיועדת לניפוי בעיות תוכנה (debug) ואימות פונקציונלי שלRTL.

המוצר החדש פותח במרכז המו"פ של קיידנס בישראל, מאפשר לייעל את תהליך ניפוי השגיאות. החברה מסרה שלקוחות שביצעו שימוש ראשוני במוצר דיווחו על חיסכון של כ-40% בזמן האימות. המוצר יהיה זמין בשוק לפני סוף 2012. על-פי ההערכות בתעשייה, יותר מ-50% מהזמן המושקע תהליך האימות של תכנונים אלקטרוניים מוקדש לניפוי באגים. מערכת Incisive Debug Analyzer מתמודדת עם הבעייה באמצעות תכונות ייחודיות. כך למשל, הוא מאפשר לדלג קדימה או אחורה בשורות הקוד של תכניות הכתובות בשפות HVL ו-HDL. בנוסף, המשתמשים יכולים להקליק באופן ישיר על שורת קוד או משתנה בכדי לקפוץ קדימה או אחורה למקומות בהם חל שינוי בערך המשתנה או בביצוע השורה, על-מנת לאתר באופן מהיר את הבאגים.

תכונות ייחודיות נוספות: ניתוח אינטראקטיבי של קבצי לוג בשילוב עם סינון חכם והודעות הניתנות להקלקה, המעבירות את המשתמשים באופן ישיר אל השורות המעניינות אותם בקוד Waveform. מידע רלוונטי המאפשר למשתמשים לסנן בקלות ובמהירות את הודעות השגיאה שמציגות שפות התכנות HVL  ו-HDL, ומקלה עליהם לברר מה הסיבה להופעות הודעות, ע"י מתן קשרים סיבתיים וכיווני חקירה. מערכת Incisive® Debug Analyzer משתלבת בסביבות Incisive הקיימות ומתממשקת עם תהליכי ה-debug בסביבת הסימולציה SimVision.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: SOFTWARE , חדשות , תוכנה ותכנון אלקטרוני