יצרנית פתרונות האימות Atrenta מרחיבה את פעילותה בישראל

26 נובמבר, 2012

מינתה את אורי פרקש כמנהל מכירות ואת ויגאל זאבי כארכיטקט פתרונות ללקוחות בארץ. עד היום נוהלה הפעילות הישראלית מהמשרד של החברה בצרפת. החברה מספקת פתרון לאימות התכנון של רכיבי SoC

פרקש: "קיימת הזדמנות עצומה ל-Atrenta בשוק הישראלי"

חברת Atrenta מסן-חוזה, קליפורניה, החליטה להרחיב את פעילותה בישראל ומינתה ומינתה מנהל מכירות וארכיטקט פתרונות ללקוחות הישראלים, הפועלים ממשרד בישוב אבן יהודה. החברה מספקת פתרונות לאימות התכנון של רכיבי מערכת על-גבי שבב (SoC Realization). מוצר הדגל של החברה היא תוכנת SpyGlass, המסייעת בתהליך תכנון השבבים.

אורי פרקש ATRENTAהתוכנה מאפשרת לכתוב קוד RTL נקי, לפני שהאימות עובד לשלב ה-Silicon Realization. בשלב הזה כבר קשה מאוד לבצע תיקונים בקוד, ולכן הדבר מאריך את תהליכי האימו והאופטימיזציה של השבב.

במסגרת התרחבות הפעילות בישראל, מינתה Atrenta את אורי פרקש כמנהל המכירות בישראל. פרקש הוא מהנדס אלקטרוניקה ושימש כמנהל הפעילות של חברת Sigrity בארץ עד לרכישתה על-ידי קיידנס ביולי השנה תמורת 80 מ'  דולר.

בנוסף, מונה יגאל זאבי כמהנדס תמיכה בכיר בלקוחות (ארכיטקט פתרונות). לפני-כן שימש זאבי כיועץ לקוחות בכיר לנושאי תכנון ויישומים בחברת סינופסיס בישראל וכמנהל תחום ה-VLSI בחברת Horizon ובחברת Charlotte’s Web.

ATRENTAנשיא ומנכ"ל Atrenta, ד"ר אג'וי בוס, אמר שהחברה זיהתה דרישה גדולה למוצריה בשוק הישראלי. "בישראל מתבצעים תכנוני SoC רבים ומתקדמים מאוד, אשר הופכים אותה לשוק אסטרטגי עבורנו. להערכת אורי פרקש, מערכת SpyGlass עונה לצרכים רבים של התעשייה הישראלית. "קיימת הזדמנות עצומה ל-SpyGlass בשוק הישראלי".

בראיון ל-Techtime הוא סיפר שכבר היום יש לחברה מספר לקוחות משמעותיים מאוד בישראל, בהם מרכזי פיתוח גדולים של חברות בינלאומיות וכן לקוחות ישראלים. חברת Atrenta  נחשבת לחברה בינונית בגודלה בתחום התכנון האלקטרוני. היא מעסיקה כ-300 עובדים ובים לקוחותיה נמנות חברות דוגמת יבמ, פוג'יטסו, STMicroelectronics, Texas Instruments ועוד.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , נציגויות , תוכנה ותכנון אלקטרוני