Agilent הכריזה על אוסילוסקופים מסך-מגע InfiniiVision 4000 X

28 נובמבר, 2012

מדובר במוצר הראשון של Agilent הכולל מסך-מגע, אשר מאפשר לפתח ממשך משתמש טבעי כדי לקצר את זמני הבדיקות. מוצרי המשפחה כוללים מספר דגמים המספקים פתרונות לטווח התדרים 200MHz-1.5GHz

המכשירים החדשים נחשפו החודש בתערוכת electronica 2012 במינכן

InfiniiVision 4000 Xחברת Agilent Technologies הציגה בתערוכת electronica 2012 שנערכה החודש במינכן, את משפחת האוסילוסקופים החדשה InfiniiVision 4000 X-Series הכוללת אותות מעורבים וזיכרון דיגיטלי.

מוצרי המשפחה כוללים מספר דגמים המספקים פתרונות לטווח התדרים 200MHz-1.5GHz. בין התכונות המיוחדות: קצב ריענון צורות-גל של מיליון פעמים בשנייה ושמירה בזיכרון סטנדרטי מחוזק בטכנולוגיית MegaZoom IV לניהול זיכרון חכם. צג מגע קיבולי בגודל של 12 אינטש. למעשה, מדובר באוסילוסקופ הראשון של Agilent הכולל צד מגע.

Agilent Technologies

לדברי מנהל תחום האוסילוסקופים בחברת Agilent, ג'יי אלכסנדר, קצב ריענון צורות-הגל הגבוה של המשפחה החדשה, מאפשר לאתר תופעות חשמליות נדירות ביותר. החברה מסרה שהמעבר לשימוש בצג-מגע מאפשר להאיץ את קצב העבודה מכיוון שהוא מעניק למהנדסים ממשק משתמש טבעי ומהיר.

"תחום InfiniiScan Zone למשל מאפשק לבצע triggering בקלות, פשוט באמצעות איתור האות מהבוקש וציור מרובע מסביבו. בנוסף, צג המגע מכיל מקלדת אלפא-נומרית וירטואלית המחליפה את התהליך המייגע של כיוונון באמצעות כפתורים".

משפחת InfiniiVision 4000 X מספקת חמישה מכשירי מדידה במארז אחד: אוסילוסקופ, נתח פרוטוקולים, מחולל צורות גל דו-ערוצי, מד-מתח דיגיטלי ו-Mixed Signal Oscilloscope. התצורה הסטנדרטית של כל המכשירים במשפחה כוללת זיכרון בעומק של 4Mpts.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: Test & Measurments , חדשות , ציוד בדיקה