Agilent Technologies השיקה נתח Boundary Scan רב-תכליתי

17 מרץ, 2013

חברת Agilent Technologies הכריזה על נתח Boundary Scan Agilent x1149, המכסה בדיקות משלב ה-prototyping ועד לייצור ההמוני. בדיקות boundary scan הפכו לטכנולוגיה חיונית, בעת שמהנדסים מתמודדים עם אתגרי גישה רבים במהלך בדיקות

BOUNADRY_SCANחברת Agilent Technologies הכריזה על נתח Boundary Scan Agilent x1149, המכסה בדיקות משלב ה-prototyping ועד לייצור ההמוני. בדיקות boundary scan הפכו לטכנולוגיה חיונית, בעת שמהנדסים מתמודדים עם אתגרי גישה רבים במהלך בדיקות. הנתח החדש מיועד לסייע למשתמשים בשלבי תכנון הלוח והאימות ובעשיית שימוש חוזר בבדיקת x1149 זהה בשלב הייצור. הוא מתאפיין בממשק אינטואיטיבי, שמאפשר להציג את המידע המלא על המסך בלחיצת עכבר אחת.

עם תכונותיו העיקריות נמנות טכנולוגיית Cover-Extend ויכולת Silicon Nails, Scan Path STAPL player עבור בדיקות CPLD/FPGA, תמיכת התקן מלאה בתקני IEEE 1149.1 ו-IEEE 1149.6. בחודש הקודם חשפה החברה את כלי ה-boundary scan המעבדתי החדש ואת פתרונות בדיקת in-circuit בסגן דייגו, ארה"ב.

מומחי החברה הציגו כלי Boundary Scan המספק כיסוי נרחב משלב הייצור והאימות ועד לשלב הייצור ההמוני, את ה-Medalist i1000D ICT, אשר כולל יכולות בדיקה דיגיטליות, סריקת גבול ותכנות טורי, את מערכת בדיקת ה-in-circuit מדגם Medalist i3070 Series 5, שמתאפיינת בממשק נוח ובבדיקות LED וכן את ערכת הבדיקה האבחונית Agilent i1000D, שמהווה מכשיר מודולרי ומותאם אישית בעל תכונות ICT.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: Test & Measurments , חדשות , ציוד בדיקה