ברוש (Brossh) מכרמיאל הכריזה על מערכת MiCROViSiON למדידת חלקים קטנים

4 אפריל, 2013

המערכת מבוססת על שיטת בדיקה אופטית ומודדת חלקים בגודל של עד 35x35 מ"מ ברמת דיוק של 1 מיקרון

חברת ברוש (Brossh) מכרמיאל הכריזה על מערכת המדידה החדשה MiCROViSiON 100 המיועדת למדוד פרמטרים שונים בחלקים קטנים בגודל של עד 35×35 מ"מ.

BROSSHהמערכת מיועדת לבדיקת חלקים מדוייקים מאוד. היא מבוססת על עיבוד תמונה ומגיעה לרמת דיוק של 1 מיקרון. המערכת האופטית בנוייה סביב עדשה טלסנטרית מדוייקת בעלת תאורה עליונה ותאורה תחתית (Back Light ). המערכת מאפשרת למשתמש לבנות תוכנית מדידה של חלקים מכניים, בצורה פשוטה וללא צורך בידע בשפות תיכנות.

לאחר שלב לימוד תוכנית המדידות, המערכת מאפשרת לנעול את התוכנית ולעבור ל"מוד משתמש" שבו המדידה מתבצעת אוטומטית: המשתמש מניח את החלק על משטח המדידה, והמערכת מבצעת את שאר הפעולות בלחיצת כפתור. זמן המדידה נימשך פחות משנייה אחת.

ממשק המשתמש מאפשר להפעיל תכונות שונות. בהן: פונקציות הכנת תמונה (ניקוי רעש, התאמת רמות ועוד), פונקציות לזיהוי חלקים, פונקציות מדידה מגוונות, פונקציות לזיהוי פגמים ופונקציות להפעלות של קווי I/O ומנועים.

ניתן לרכוש את תוכנת המערכת בנפרד כדי להפעילה על-גבי מערכת מדידה "תפורה" שיכולה להיות מרובת מצלמות ומרובות צירי הנעה: במסגרת כזו, ניתן להריץ תוכנית הפונה למצלמה מסוימת מרשימת מצלמות על-מנת לטפל במצלמות אחת אחרי השנייה.

כאשר יש צורך לטפל במספר מצלמות במקביל, ניתן להריץ מספר עותקים של התוכנה, כאשר כל עותק מחובר למצלמה אחרת ומטפל בה במקביל לאחרות. המשתמש יכול כל עותק גם במתכונת Client מול ערוץ ה-TCP/IP ואז לפנות אל העותק להפעילת תכניות ולשאיבת תוצאות.

מבנה התקשורת עם התוכנה מאפשר להפעיל מספר מצלמות במספר מחשבים שונים המקושרים באותה רשת ולבנות תוכנית הפעלה אחת המנוהל ממחשב יחיד אשר מפעיל תוכניות אחרות ושואב אליו את התוצאות. טופולוגה כזו מאפשרת להגיע לעוצמות עיבוד גדולות מאוד הדרושות בפרויקטים מורכבים.

חברת ברוש פועלת מכרמיאל כמעט עשר שנים. מייסדיה הקימו בסוף שנות ה-90 את חברת אינספקטק, אשר נמכרה ב-2001 לחברת קמטק, והטכנולוגיה שלה נמצאת בבסיסה של מערכת בדיקת פרוסות הסיליקון Falcon של קמטק. בשנים האחרונות פעלה החברה בעיקר כבית טכנולוגיות עבור חברות אחרות. בין השאר היא פיתחה את תוכנת bVision עבור מכונות בדיקה תלת-מימדיות. לפני כשנה הודיעה חברת Eurocontrol Technics על החלטתה להקים חברה חדשה לייצור ציוד בדיקה שתפעל בכרמיאל, ותתבסס על ידע בעיבוד תמונה שפותח בחברת ברוש.

לסרטון הדגמת השימוש בתוכנת המדידה bVision:

httpv://www.youtube.com/watch?v=urWIxbOaqJo#!

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: Test & Measurments , חדשות , צב"ד , תעשייה ישראלית