ARM משיקה כלי-פיתוח חינמיים לפתרונות משובצי Linux

8 מאי, 2013

נתח הביצועים ARM Streamline מספק למפתחי לינוקס רמת נראוּת גבוהה המקנה להם תובנות באשר לאינטראקציות של היישום שלהם עם שאר צבר הלינוקס ועם החומרה הבסיסית

LINUXחברת ARM הרחיבה את היקפו של המוצר ARM Development Studio 5 ב"מהדורת קהילה" (CE). ההרחבה נוצרה במטרה לספק סביבת פיתוח תוכנה חינמית סטנדרטית המותאמת עבור יישומי ARM משובצי לינוקס.

מוצר ה-DS-5 CE מספק פתרון משולב הכולל Eclipse IDE, GNU Cross-compiler, מנפה שגיאות DS-5, נתח ביצועים Streamline™, עזרה מקוונת ודוגמאות תוכנה. רמה כזו של אינטגרציה מאפשרת למפתחים להתחיל להריץ את הפרויקטים תוך זמן קצר.

בנוסף, ה-DS-5 CE פועל על מארחים כגון מערכות הפעלה Mac, Windows ולינוקס, מה שהופך אותו למתאים במיוחד עבור משתמשי מיקרו-בקרים הנוטשים פתרונות קודמים ועוברים לעולם הלינוקס.

כל שנחוץ למנפה השגיאות הגרפי DS-5 הוא חיבור איתרנט ליעד והוא מאפשר תכונות עוצמתיות של ניפוי שגיאות הזמינות בדרך כלל רק במנפי שגיאות מסחריים. בנוסף, הוא משלב פונקציונליות ספציפית ללינוקס כמו "חוקר מערכת קבצים ייעודי" (target file system explorer) וזרימה אוטומטית לצורך הורדת יישומים ליעד, השקתם וחיבורם למנפה השגיאות.

נתח הביצועים ARM Streamline מספק למפתחי לינוקס רמת נראוּת גבוהה המקנה להם תובנות באשר לאינטראקציות של היישום שלהם עם שאר צבר הלינוקס ועם החומרה הבסיסית. ה-Streamline עוזר מאוד באיתור "נקודות חמות" של קוד, צווארי בקבוק במערכת, שרשורים לא יעילים, שימוש לא יעיל בזיכרונות המטמון ו-GPUs ובעיות תוכנה רבות אחרות.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: SOFTWARE , מחשבים ומערכות משובצות , תוכנה ותכנון אלקטרוני