Digi-Key מתרחבת וחונכת משרד חדש בראש העין
16 מאי, 2013
כיום פועלת Digi-Key בישראל במתכונת משולשת: צוות המעניק תמיכה ללקוחות מהשוק הישראלי, צוות המעניק תמיכה ללקוחות בשוק הרוסי, וצוות המתמקד ב-Production: הזמנות לייצור המוני ומתן מענה לרשימת חומרים שלמה

דוד מהל: "עד סוף 2013 נגיע להיקף מכירות של כ-20 מיליון דולר"
חברת הפצת הרכיבים המקווונת Digi-Key, מרחיבה את פעילותה בישראל וחנכה ביום ב' השבוע את משרדיה החדשים בפארק התעשייה אפק בראש העין. המשרדים החדשים מעסיקים כעת כ-10 עובדים, כאשר החברה נמצאת כעת בשלבי גיוס של 4 עובדים נוספים. כיום פועלת Digi-Key בישראל במתכונת משולשת: צוות המעניק תמיכה ללקוחות מהשוק הישראלי, צוות המעניק תמיכה ללקוחות בשוק הרוסי, וצוות המתמקד ב-Production, כלומר הזמנות במספרים גדולים לייצור המוני ומתן מענה לרשימת חומרים שלמה (BOM).
להערכת מנהל Digi-Key ישראל, דוד מהל, עד סוף 2013 יגיעו מכירות החברה בארץ להיקף של כ-20 מיליון דולר. "להערכתי בתוך שנתיים נגיע להיקף מכירות של כ-50 מיליון דולר בשנה". ההתרחבות של פעילות החברה בישראל מקבלת תמיכה מהנהלת החברה ממינסוטה, ארה"ב.
בטקס חנוכת המשרדים החדשים השתתף מנהל בכיר לתמיכה בינלאומית, קים ווטלסון, שהגיע לישראל לתקופה של שבועיים לצורך מפגשים עם לקוחות. לדברי מהל, בתקופה הקרובה צפויים להגיע לארץ מנהלים בכירים נופים מהחברה לתקופות של שבועיים שלושה בכל סבב, כדי להעמיק את הכשרת אנשי התמיכה המקומיים ולהכיר מקרוב את הלקוחות.
מערך הפעילות והתמיכה בארץ הוקם בסיוע חברת גב מערכות, שהיתה אחראית על בניית התשתיות הטכנולוגיות והמענה הטלפוני של החברה בארץ.
חברת Digi-Key הוקמה בשנת 1972 כמפיצת רכיבים באמצעות קטלוג. באמצע שנות ה-90 היא החלה לפעול באמצעות האינטרנט תוך התמקדות בהזמנות רכיבים קטנות, בינוניות וגדולות, המתבצעות באמצעות האינטרנט. היא פועלת מהעיירה Thief River Falls שבמינסוטה ומעסיקה כ-2,400 עובדים. השירות של החברה מתבסס על הפעלת מחסן רכיבים הכולל יותר מ-600 אלף סוגי רכיבים אלקטרוניים. החברה מדווחת שהיא מבצעת כ-3.5 מיליון משלוחים בשנה.
השירות של החברה מתבסס על הפעלת מחסן רכיבים הכולל את קווי המוצר של כ-500 יצרנים ויותר מ-600 אלף סוגי רכיבים אלקטרוניים. החברה מדווחת שהיא מספקת מענה ל-2,400 פניות ביום ומבצעת כ-3.5 מיליון משלוחים בשנה. בניגוד להרבה מאוד מפיצים, החברה מפעילה מרכז תמיכה טכני גדול מאוד מארה"ב הכולל יותר מ-200 מהנדסים העובדים במבשרו ומספקים תמיכה לכל העולם. מנהל התמיכה הטכנית בישראל, דני חייקין, סיפק ל-Techtime ששיטת העבודה הזו מאפשרת לו לפנות בכל שעות היממה אל מומחים טכניים ולקבל מענה מיידי לשאלות של הלקוחות.
פורסם בקטגוריות: חדשות , רכיבים , שיווק והפצה