MTI מרחיבה את פעילותה בשיווק רכיבי מיקרוגל ו-RF

2 יוני, 2013

הודיעה על רכישת חברה העוסקת בשיווק ציוד ורכיבים ל-RF ומיקרוגל תמורת 1.5 מיליון שקל

חברת MTI הנדסה הנמצאת בבעלות קבוצת MTI המתמחה בייצור ופיתוח אנטנות, מרחיבה את פעילות הנציגויות שלה בשוק הישראלי. היום החברה הודיעה על רכישת חברה העוסקת בשיווק ציוד ורכיבים ל-RF ומיקרוגל תמורת 1.5 מיליון שקל.

זהות החברה עדיין לא ברורה, אולם בשנת 2012 הסתכמו מכירותיה בכ-7.85 מיליון שקלים. בנוסף, עשויה MTI לשלם 700 אלף שקל נוספים, בהתאם לעמידה באבני דרך. עיסקת הרכישה תואמת לאסטרטגיה של החברה להגדלת מספר הנציגויות שהיא משווקת בישראל.

חברת MTI הנדסה נמצאת בבעלות MTI מחשבים ושירותי תוכנה. למרות השם, הקבוצה עוסקת בעיקר בתחומי התקשורת האלחוטית. חטיבת פיתוח וייצור האנטנות שלה הפועלת מפארק אפק בראש העיון מעסיקה קרוב ל-80 עובדים, ובשנת 2012 הסתכמו מכירותיה בכ-12.7 מיליון דולר.

מכירות יחידת הנציגויות מתמקדות במוצרי RF ומיקרוגל ובמחברים וכבלי RF. ראוי לציין שהרווח הגולמי של הפעילות הזו הוא נמוך ביותר, ומסתכם בכ-2% בלבד. בשנת 2012 הן הסתכמו בכ-2.15 מיליון דולר. מדובר בירידה של 53% במכירות בהשוואה לשנת 2011, כתוצאה של ביטול הסכם נציגות עם חברה גדולה.

בין השאר, הדבר הביא את MTI להחלטה להגדיל את מספר החברות שהיא מייצגת ולרכוש נציגויות חדשות. בעקבות זאת היא חתמה באפריל 2012 על הסכם הבנות המעניק לה אופציה לרכוש 26% מחברת A.A. R.F.HEAD ENGINEERING 2010 , המסונפת ל-EIM, תמורת כ-60 אלף דולר.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , נציגויות , רכיבים , שיווק והפצה