קיידנס הכריזה על Tempus Timing Signoff להאצת הבדיקה של תכנוני שבבים

3 יוני, 2013

הפתרון החדש של קיידנס מבצע אנליזת תזמון סטטית המאפשרת למפתחי מערכות על-גבי שבב (SoCs) לקצר את זמן ה-Signoff ולעבור במהירות לשלב הייצור

חברת קיידנס דיזיין סיסטמס (Cadence) הכריזה על השקת פתרון Timing Signoff Tempus החדש , להאצת הבדיקתם של מעגלים משולבים מורכבים.

הפתרון מבצע אנליזת תזמון סטטית המאפשרת למפתחי מערכות על-גבי שבב (SoCs) לקצר את זמן ה-Signoff ולעבור במהירות לשלב הייצור ומשם לשוק.

החברה מסרה ש- Tempus Timing Signoff מסוגל להתמודד עם תכנונים המכילים מאות מיליוני מופעי תאים מבלי לפגוע ברמת הדיוק. ניסיונות ראשונים של קיידנס מול תכנונים של לקוחות, הראו כי ניתן להשיג סגירת תזמון תוך ימים ספורים על תכנונים שבעבר הצריכו מספר שבועות.

היכולות החדשות כוללות, בין היתר, מנוע תזמון מקבילי ומבוזר המסוגל להשתמש בכמה מאות מעבדים, בנוסף לארכיטקטורה מקבילית המאפשרת לנתח תכנונים במאות מיליוני מופעים מבלי לפגוע במידת הדיוק. הפתרון מציע מנוע ניתוח חדש מבוסס-תהליכונים הממנף עיבוד מרובה ליבות. הוא כולל  ניתוח Multi-mode Multi-corner המתחשב במיקום הפיזי של התאים (Physically-aware).

בתוך כך, חברת TSMC אישרה את Tempus Timing Signoff עבור תהליך ה-20 ננומטר שלה. כדי לקבל את האישור הוא היה צריך לעבור את תהליך ההסמכה של כלי EDA הקפדני של TSMC.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: SOFTWARE , תוכנה ותכנון אלקטרוני