הנתח הנייד של Agilent מקשיב גם לסמארטפון

5 יוני, 2013

חברת Agilent Technologies הכריזה על פיתרון המאפשר לשלוט מרחוק בנתח הנייד FieldFox באמצעות אבזרים המבוססים על מערכת ההפעלה iOS, דוגמת מכשירי אייפון ואייפד. הפתרון מגן על טכנאי מכ"ם מפני חשיפה לקרינה מסוכנת

Agilent Technologies הכריזה על פיתרון שליטה מרחוק בנתח הנייד FieldFox באמצעות אבזרים המבוססים על מערכת ההפעלה iOS, דוגמת אייפון ואייפד

בנוסף, החברה הוסיפה לנתח יכולות ניתוח time-gating ותמיכה בחיישני ה-USB של החברה. יכולת השליטה מרחוק במכשיר (Option 030) מעניקה אפשרות לניהול מלא של המכשיר, כולל בקרה וצפייה בכל הפרמטרים הנמדדים, באמצעות האבזר המרוחק.

התקשורת מתקיימת באמצעות התשתית הסלולרית או תשתית LAN אלחוטית דוגמת Wi-Fi, ומאפשרת להציב את המכשיר במקומות קשים לגישה או במקומות שבהם לא מומלץ לטכנאי אנושי לשהות בגלל תנאים קשים או קיצוניים.

AGILENT FIREFOX

כך למשל, הפיתרון מגן על טכנאי מכ"ם הבודקים את ביצועי המערכת והאנטנות, מפני חשיפה לקרינה עזה ומתסוכנת. הפיתרון גם מאפשר התמודדות משותפת עם בעיה נוספת: במידה והטכנאי בטח מתקשה להתמודד עם המטלה, הוא יכול לקשר את המכשיר ישירות לטכנאי בכיר יותר באמצעות הממשק האלחוטי, ולקבל ממנו סיוע מקצועי.

מרגע שהטכנאי מפעיל את אופציית Remote Viewer, הוא מקבל גישה ישירה אל בסיס נתונים הכולל ספרות טכנית, סרטי וידאו ומידע על המערכת שבה הוא מטפל. חברת Agilent מעריכה שבסיס הנתונים המקוון הופך את ה-FieldFox לאבזר לימודי יעיל בהכשרת טכנאים.

תכונת Option 238 החדשה (time-gating) מיועדת לסייע לטכנאים המודדים את מאפייני הפולסים של מערכות מכ"ם. היא מאפשרת לצפות בו זמנית במרחב הזמן ובמרחב התדר של האות המשודר ולמדוד פולסים צרים מאוד ברוחב קטן מ-1µs. במקביל, החברה הרחיבה את יכולות בדיקת ההספק של האותות המשודרים לתדרים של עד 40Ghz, וגם תכונה זו נועדה להקל על עבודתם של טכנאי מערכות מכ"ם.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: Test & Measurments , חדשות , טאבלט וסמארטפון , ציוד בדיקה