ממטק זכתה בנציגות של פוג'י למכונות השמת SMT

13 יוני, 2013

חברת ממטק תחשוף את מכונת ההשמה המודולרית החדשה של פוג'י, AIMEX II, במהלך הסמינר לחידושים בקווי ייצור אלקטרוניים, שייערך ביום ב' הקרוב באודיטוריום מרכז הבמה ברחוב הכרמל 20, גני תקווה

ממטק תחשוף את מכונת ההשמה המודולרית החדשה של פוג'י, AIMEX II, בסמינר חידושים בייצור אלקטרוני שייערך ביום ב' הקרוב באודיטוריום מרכז הבמה, רחוב הכרמל 20, גני תקווה

מכונת השמת רכיבי SMT המודולרית של פוג'י, AIMEX II
מכונת השמת רכיבי SMT המודולרית של פוג'י, AIMEX II

חברת ממטק (Memtech) חתמה השבוע על הסכם נציגות בישראל של חברת FUJI MACHINE MFG היפנית. בעקבות ההסכם חוזרת פוג'י לפעול בישראל, לאחר 12 שנים שבהם לא מכרה ציוד ייצור לתעשיית האלקטרוניקה הישראלית. מנכ"ל ממטק, משה לוי, העריך שפוג'י היא כיום ספקית מכונות ההשמה הגדולה ביותר באירופה.

בשבוע הבא תחשוף חברת ממטק את מערכת AIMEX II החדשה של פוג'י. מדובר במכונת השמה השמה (Pick and Place) לרכיבי SMT המיועדת לקווי ייצור מסוג High Mix Low Volume. היא בנויה בצורה מודולרית ויכולה לבצע החלפה של ראשי השמה תוך כדי ייצור כדי להניח רכיבים בגדלים שונים על-גבי המעגל.

לדברי משה לוי, בעקבות ההסכם השלימה ממטק את מערך קווי המוצר שהיא מייצגת, ויש לה כיום את כל המרכיבים לספק קווי ייצור שלמים: הדפסה, השמה, הלחמה ובדיקה. החשיפה בישראל של מערכת AIMEX II תיעשה במסגרת הסמינר לחידושים טכנולוגיים במערכות ייצור ובדיקה בתעשיית האלקטרוניקה, שיתקיים ביום ב' 17 ליוני 2013 באודיטוריום מרכז הבמה ברחוב הכרמל 20 בגני תקווה.

במסגרת הסמינר מגיע לארץ גם סמנכ"ל חברת SAKI היפנית ומנהל הסניף האירופי שלה, אדי איצ'יאמה. הוא יחשוף את מערכת הבדיקה האופטית התלת-מימדית שהחברה פיתחה, המבצעת בדיקה אופטית של מעגלים מורכבים לאחר שלב ה-Reflow כדי לזהות תקלות בייצור ובעיות הדורשות תיקון. מדובר במערכת הראשונה בתעשייה אשר יודעת לגשת אל המעגל ולבצע אוטומטית הסרה והלחמה של רכיבי BGA גדולים מאוד.

נושאים נוספים בסמינר: תקנים חדשים בעמדות הלחמה ופירוק, שיפור תפוקת ההלחמה, טכנולוגיות ייבוש חדשות לטיפול ברכיבים רגישים לחום, ועוד. הסמינר מיועד לכל מי שמעורב בתחום של הרכבות אלקטרוניקה, תכנון אלקטרוני והלחמות. הכניסה חופשית, אולם יש צורך ברישום מוקדם.

לרישום במייל: [email protected]

MEMTECH-SEMINAR-BANNER

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , ייצור וקבלנות משנה , נציגויות , שיווק והפצה