Digi-Key הכריזה על מלאי מיישרי שוטקי של GeneSiC

14 יוני, 2013

חברת הפצת הרכיבים Digi-Key הודיעה על קיומו של מלאי מיוחד של מיישרי מתח מסוג Schottky עבור מתחים גבוהים, בעקבות הסכם ההפצה שחתמה עם GeneSiC Semiconductor בחודש ינואר השנה.

חברת הפצת הרכיבים Digi-Key הודיעה על קיומו של מלאי מיוחד של מיישרי מתח מסוג Schottky הבנויים בטכנולוגיית סיליקון קרביד (SiC) מתוצרת חברת GeneSiC Semiconductor. זאת בעקבות הסכם ההפצה שנחתם בין שתי החברות בחודש ינואר השנה.

המיישרים מיועדים לשימוש במעגלי הכפלת מתח ולמכלולים במתח גבוה המשמשים ביישומים דוגמת מערכות לייזר, מערכות x-ray, ספקי כוח וגנרטורים. המיישרים שבמלאי מסדרה GeneSiC’s 3300 V/0.3 A, מאופיינים בזרם היפוך אפסי שאינו משתנה עם הטמפרטורה. נתין להשתמש במספר רב של מיישרים על-מנת לאפשר טיפול במתחי AC גבוהים.

חברת GeneSiC מסרה שהיא הצליחה להגיע למאפיינים כמעט אידיאליים, המפחיתים את הצורך בשימוש במעגלים חיצוניים לאיזון המתח. החברה הוקמה בשנת 2004 בווירג'יניה, ארה"ב, ומתמחה בייצור רכיבי הספק בטכנולוגיית silicon-carbide  המיועדים לעבודה בתנאי מתח וטמפרטורה גבוהים. חלק מהרכיבים שלה מיועדים לעבוד בטמפרטורות הגבוהות מ-750°C. כל הרכיבים היוצאים מקו הייצור עברו בדיקות פעולה מלאות. הם נקיים מחומרים הלוגניים רעילים בהתאם לתקן  RoHS ומופיעים במארזי TO-220FP.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , נציגויות , רכיבים , שיווק והפצה