Atrenta ייסדה תוכנית שותפים לשוק הישראלי

23 יוני, 2013

מנהל הפעילות הישראלית בחברת Atrenta, אורי פרקש, אמר שהתוכנית מבטאת מחוייבות גוברת של החברה לשוק תכנון השבבים בישראל

SIGRITY

מנהל הפעילות הישראלית של חברת Atrenta הוא אורי פרקש

SIGRITY
אורי פרקש

חברת Atrenta המספקת פתרונות תכנון למערכות על-גבי שבב (SoC) הכריזה על תוכנית שיתוף פעולה עם חברות שירותי תכנון בישראל. שיתוף הפעולה מתמקד בהטמעת השימוש בפלטפורמת SpyGlass של החברה לביצוע תכנונים בשפת RTL.

תוכנית שיתוף הפעולה מיועדת לספקי שירותי תכנון מרמת ה-FPGA ועד לרמת ה-SoC המורכב. החברות המשתתפות בתוכנית כוללות את Inomize, Rachip ו-Variest Venture. הן יקבלו הכשרה ליצירת מומחיות אשר תהפוך את SpyGlass לאחד ממוצרי התכנון שהן מספקות. בשלב זה החברה מתמקדת בעיקר בשוקי התקשורת, הרשתות, הווידאו, האודיו והמכשור הרפואי.

מנהל הפעילות הישראלית בחברת Atrenta, אורי פרקש, אמר שהתוכנית מבטאת מחוייבות גוברת של החברה לשוק הישראלי. "אני משוכנע שטכנולוגיית SpyGlass תשפר את ניהול זמני הפיתוח והתוצאות של הלקוחות.

חברת Atrenta מספקת פתרונות לאימות התכנון של מערכת על-גבי שבב (SoC Realization). מוצר הדגל של החברה היא תוכנת SpyGlass, המסייעת בתהליך התכנון. היא מאפשרת לכתוב קוד RTL נקי, לפני שהאימות עובד לשלב ה-Silicon Realization. בשלב הזה כבר קשה מאוד לבצע תיקונים בקוד, ולכן הדבר מאריך את תהליכי האימות והאופטימיזציה של השבב.

סגן נשיא לפיתוח בחברת Inomize, דוד וולף, אמר שכלי התכנון של Trenta סייע ל- Inomize באיתור בעיות סינכרוניזציה בתכנוני ASIC גדולים. מערכת SpyGlass של חברת Atrenta מאפשרת לבצע הערכות מקדימות של הדרישות מהתכנון של שבבים מורכבים, לפני שלב ההפעלה של תוכנות EDA סטנדרטיות. הדבר מיועד לקצר את זמני הפיתוח ולבצע הערכה מושכלת של הפרוייקט.

חברת Atrenta  נחשבת לחברה בינונית בגודלה בתחום התכנון האלקטרוני. היא מעסיקה כ-300 עובדים ובין לקוחותיה נמנות חברות דוגמת יבמ, פוג'יטסו, STMicroelectronics , Texas Instruments ועוד.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , נציגויות , שיווק והפצה , תוכנה ותכנון אלקטרוני