Digi-Key תפיץ את מודולי התקשורת של Electric Imp

27 יולי, 2013

מפיצת הרכיבים הגלובלי Digi-Key חתמה על הסכם הפצה עם חברת Electric Imp אשר פיתחה פלטפורמה הממזגת בין שירותי ענן לבין חומרה, כדי להקל על קישור אבזרים אל האינטרנט

מפיצת הרכיבים הגלובלי Digi-Key חתמה על הסכם הפצה עם חברת Electric Imp אשר פיתחה פלטפורמה הממזגת בין שירותי ענן לבין חומרה, כדי להקל על קישור אבזרים אל האינטרנט.

ELECTRIC IMPמדובר בחברה יוצאת דופן: היא מפתחת מודולי Wi-Fi בתקן 802.11b/g/n המאפשרים חיבוריות מהירה וקלה אל האינטרנט של כל אבזר אלקטרוני. הם פועלים באמצעות מערכת ההפעלה העצמית imp OS, ומשווקים במחיר של 25-30 דולר.

מערכת ההפעלה מאפשרת לכל יצרן להגדיר תכונות ייחודיות למוצר שלו ומספקת ממשק המאפשר לעקוב אחר האבזר באמצעות האינטרנט. סגן נשיא למכירות בתחום הסמיקונדקטורס בחברת Digi-Key, מרק זק, אמר שחברת Electric Imp ספקת מוצר חדשני המאופיין בפשטות קישוריות.

חברת Digi-Key Corporation מספקת רכיבים אלקטרוניים בכל העולם באמצעות האינטרנט, ומספקת יותר מ-2 מיליון רכיבים (מק"טים) מתוצרת 470 יצרנים, ממחסן מרכזי בשטח של 800 אלף רגל מרובע. החברה מעסיקה כ-2,400 עובדים, ופועלת מהעיירה Thief River Falls שבמינסוטה, ארה"ב, אשר כמחצית מתושביה הם עובדי Digi-Key.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , נציגויות , רכיבים , שיווק והפצה