קיידנס: חידושים בתכנון מעגלים אנלוגיים ב-Virtuoso EAD

1 ספטמבר, 2013

תוכנת Virtuoso Layout Suite for Electrically Aware Design של קיידנס מספקת מידע מיידי על ערכי הקיבול וההתנגדות של המוליכים המקשרים בין מעגלים שונים בתוך השבב האנלוגי. המערכת תוצג בישראל בכנס CDNLIVE שייערך בחודש אוקטובר בתל-אביב

המערכת תוצג בישראל בכנס CDNLIVE של קיידנס שייערך בחודש אוקטובר בתל-אביב

CDNLive2013Israel_125x125_v2חברת קיידנס (Cadence) הכריזה על תוכנת תכנון שבבים חדשה עבור מתכנני רכיבים אנלוגיים המספקת מידע חשמלי בזמן אמת על החיבוריות בין מעגלים בתוך השבב. תוכנת Virtuoso Layout Suite for Electrically Aware Design החדשה, מספקת מידע מיידי על ערכי הקיבול וההתנגדות של המוליכים המקשרים בין מעגלים שונים בתוך השבב האנלוגי.

מנהל קבוצת מהנדסי היישומים של חברת קיידנס בישראל, יונתן קליגר, סיפר ל-Techtime שלקוחות רבים המתינו בקוצר רוח לתוכנה החדשה, הנמצאת בפיתוח כבר מספר שנים. "כאשר המהנדס מתכנן פנימיים בתוך השבב, כמו מגברים דיפרנציאליים, רכיבי RF, תאי-זיכרון או כל מעגל פנימי אחר הרגיש לתופעות של קיבוליות והתנגדות, התוכנה מספקת לו מיידית את הערכים החשמליים שלהם".

לדבריו, היכולת הזאת משנה את תהליכי הפיתוח. "עד היום העורך היה מצייר את המעגל ואז היה צריך לבצע תהליך מיוחד המאפשר להפיק את המידע החשמלי על החיבוריות בין המעגלים. במערכת Virtuoso EAD עורך המעגלים רואה בזמן-אמת את הערכים הפרזיטיים של קיבול והתנגדות. הדבר מאפשר להקטין את מספר מחזורי הפיתוח ולקצר תהליכים. למשל, מפתח המעגל יכול לתת לעורך הנחיות ברורות וערכים מומלצים בביצוע התכנון ולא להמתין לסיום התיכנון ולבצע תיקונים בדיעבד".

מערכת Virtuoso EAD החדשה תוצג בפני קהיליית המתכננים הישראלית בכנס הטכנולוגי השנתי של חברת קיידנס, CDNLIVE, אשר יתקיים השנה ב-14 לאוקטובר במלון דיוויד אינטרקונטיננטל בתל-אביב.

CDNLIVE

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: SOFTWARE , חדשות , תוכנה ותכנון אלקטרוני