חברת סוטל הפכה מהחודש לחברת Microchip Israel

6 אוקטובר, 2013

אבידן פרי מכר את סוטל לחברת מיקרוצ'יפ, והחל מהחודש הוא משמש כמנכ"ל מיקרוצ'יפ ישראל. החברה מתכננת לגייס מהנדס יישומים לתמיכה בלקוחות המקומיים של Microchip

Microchip נחשבת לאחת מ-10 ספקיות הרכיבים הגדולות בישראל

SOTALחברת  Microchip מאריזונה, ארה"ב, רכשה לאחרונה את חברת Sotal, אשר שימשה כנציגה הבלעדית שלה בישראל. בעקבות העיסקה הפסיקה סוטל לפעול כחברה עצמאית, ומתחילת חודש אוקטובר היא פועלת במתכונת של חברת  Microchip Israel ממשרדיה הוותיקים של חברת סוטל ברעננה.

במסגרת העיסקה, קיבל אבידן פרי, הבעלים של סוטל, תפקיד של מנכ"ל מיקרוצ'יפ ישראל. ביחד עימו נשארו שלושה עובדים, ובימים אלה החברה מתכננת לגייס עובד נוסף בתפקיד של מהנדס ישומים. ערב העיסקה הפסיקה סוטל לייצג בארץ חברות אחרות מלבד מיקרוצ'יפ. להערכת גורמים בשוק, מיקרוצ'יפ היא אחת מ-10 הספקיות הראשיות של רכיבים אקטיביים לשוק האלקטרוניקה הישראלי.

חברת מיקרוצ'יפ מספקת מיקרו-בקרים ומיקרו-בקרים משובלי DSP, רכיבים אנלוגיים, רכיבים לאותות מעורבים, רכיבי הספק ורכיבי זיכרון כמו רכיבי flash ורכיבי EEPROM. היא מעסיקה כ-8,000 עובדים ונסחרת בנסד"ק לפי שווי שוק של כ-7.8 מיליארד דולר. מאחורי העיסקה עומדת ככל הנראה כוונה של מיקרוצ'יפ להעמיק את פעילותה בישראל.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , נציגויות , רכיבים , שיווק והפצה