בזכות הצלחת הניסוי בישראל, Digi-Key תתחיל לפעול בסין

14 נובמבר, 2013

נשיא Digi-key, מרק לארסון: "פנו אלינו לקוחות רבים וביקשו שנתאים את המבנה שלנו לצורת הפעילות שלהם. בעקבות הבקשות האלו החלטנו לפתוח משרד בישראל, ובעקבותיו משרד גם באירופה ובשלב הבא בסין"

בשנת 2013 יסתכם היקף המכירות של Digi-Key בסין בכ-50 מיליון דולר

נשיא Digi-Key, מרק לארסון
נשיא Digi-Key, מרק לארסון

מפיצת הרכיבים הגלובלית Digi-Key נמצאת בעיצומו של תהליך התרחבות בשווקים הגלובליים. נשיא החברה, מרק לארסון, סיפר שבעקבות הצלחת הכניסה של החברה לישראל, היא החליטה לפתוח בקרוב משרד מכירות גם בסין.

לדבריו, בשנה האחרונה בנתה החברה בשקט גמור משרד פעילות בישראל, כדי לבחון כאן כיצד פועלת אסטרטגיית ההתרחבות שלה לשווקים חדשים. לארסון: "חברת Digi-Key מקשיבה ללקוחותיה. לאחרונה פנו אלינו לקוחות רבים וביקשו שנתאים את המבנה שלנו לפעילות שלהם. בעקבות הבקשות הללו החלטנו לפתוח משרד בישראל ובעקבותיו פתחנו משרד גם באירופה".

הדברים נאמרו בראיון למגזין EPS, העוסק בשרשרת האספקה של תעשיית האלקטרוניקה. לדבריו, החברה עדיין לא השיקה פעילות פורמלית באסיה, "אבל הבאה בתור היא סין. היקף הפעילות ההנדסית בסין גדל באופן מעריכי, אבל עד עכשיו הפסדנו חלק גדול מהאנשים בסין כי לא היינו ערוכים לבצע עיסקאות במטבע הסיני (Renminbi)". למרות זאת, הוא העריך שבשנת 2013 יסתכמו היקף המכירות של החברה בסין בכ-50 מיליון דולר.

אף שסין היא אתר הייצור הגדול ביותר של תעשיית האלקטרוניקה העולמית, Digi-Key לא מתכננת לשנות את מודל הפעילות הקיים שלה, המבוסס על מתן תמיכה הדוקה למהנדסים. גם בסין היא תספק רכיבים בכמויות קטנות עבור מהנדסי פיתוח ובכמויות גדולות עבור קווי ייצור. לדברי לארסון, כיום אחראיות המכירות בכמויות גדולות (Production) לכ-51% מהכנסותיה בארצות הברית, רובם לקווי ייצור הפועלים במתכונת של high-mix, low-volume בתחומים כמו מוצרים תעשייתיים, מכשור רפואי וציוד צבאי.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , רכיבים , שיווק והפצה