Humiseal מינתה את נורטק כמפיצה הבלעדית שלה בישראל

1 דצמבר, 2013

ב-20 השנים האחרונות יוצגה HumiseL בישראל על-ידי חברת לשם תעשיות טכנולוגיות. חברת Humiseal נמצאת בבעלות תאגיד צ'ייס האמריקאי והוקמה לפני כ-50 שנה כדי לעסוק רק בייצור, פיתוח ואספקה של ציפויי הגנה לתעשיית הייצור האלקטרוני

HUMISEALחברת Humiseal האמריקאית הודיעה לאחרונה כי היא תיוצג בישראל על-ידי נורטק (Nortec).

ב-20 השנים האחרונות יוצגה היומיסיל בישראל על-ידי חברת לשם תעשיות טכנולוגיות. לשם תמשיך לטפל במוצרי היומיסיל כמפיצה לא בלעדית, עד לסוף חודש פברואר 2014.

חברת Humiseal נמצאת בבעלות תאגיד צ'ייס האמריקאי והוקמה לפני כ-50 שנה כדי לעסוק רק בייצור, פיתוח ואספקה של ציפויי הגנה לתעשיית הייצור האלקטרוני. בין השאר, היא מפתחת מוצרי לפי דרישות ספציפיות של הלקוח. מנכ"ל היומיסיל אירופה, דיוויד גרינמן, אמר שנורטק מתאימה לפרופיל של שותף בערוץ (Channel Partner).

קבוצת נורטק הוקמה על-ידי המנכ"ל דורון לביא לפני 25 שנה. היא עוסקת באספקת פתרונות סימון ועקיבות ומתמחה בתחום ההשמה האוטומטית. נורטק אינטרנשיונל, המפיצה החדשה של היומיסיל בישראל, פועלת כחלק מקבוצת נורטק ומספקת מגוון רחב של חומרים מתכלים לתעשיית האלקטרוניקה, לרבות בדיל, משחות בדיל, פלקסים ועוד.

לביא אמר שקו המוצרים של היומיסיל משלים את רשימת המוצרים שנורטק מפיצה כיום, הכוללת את מוצרי אינדיום וקסטר. "אני צופה שהעברת מערך ההפצה של היומיסיל לנורטק ייעשה בצורה חלקה ביותר".

במהלך תערוכת Productronica 2013 שהתקיימה בחודש הקודם במינכן, הכריזה Humiseal על חומרי ציפוי חדשים בשם הקטלוגי UV50 ו-UV500, המיועדים לייצור אלקטרוני של מערכות לתעשיית הרכב.

Share via Whatsapp

פורסם בקטגוריות: חדשות , ייצור וקבלנות משנה , נציגויות , שיווק והפצה